کرمان درگیر مباحث امنیتی و انتظامی مبارزه با مواد مخدر است

کرمان – استاندار کرمان گفت: کرمان در حوزه مبارزه با موادمخدر با مباحث امنیتی انتظامی درگیر است و باید جور همه کشور را در این حوزه به دوش بکشد. به گزارش فت فتو، پیرو سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کرمان و دستور اکید رئیس جمهور مبنی بر راه‌اندازی مرکز ماده ۱۶ بانوان، […]

کرمان – استاندار کرمان گفت: کرمان در حوزه مبارزه با موادمخدر با مباحث امنیتی انتظامی درگیر است و باید جور همه کشور را در این حوزه به دوش بکشد.

به گزارش فت فتو، پیرو سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کرمان و دستور اکید رئیس جمهور مبنی بر راه‌اندازی مرکز ماده ۱۶ بانوان، هماهنگی‌ها و تقسیم‌بندی‌های لازم از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان انجام گرفت.

در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان که به ریاست استاندار و با حضور قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد،

استاندار کرمان در این نشست بر مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر تاکید کرد.

محمد مهدی فداکار گفت: اجازه قاچاق مواد مخدر از راه کرمان را نمی‌دهیم. کرمان در نزدیکی مرزهای شرقی است و در این زمینه باید جور همه کشور در این حوزه را به دوش بکشد.

احمد دهقانی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز عنوان کرد: شرایط برای اجرای سریع مرکز ضروری و مهم ماده ۱۶ بانوان در کرمان فراهم است.

کد خبر ۵۵۶۵۷۶۱




کرمان درگیر مباحث امنیتی و انتظامی مبارزه با مواد مخدر است

منبع: مــهر
? کرمان درگیر مباحث امنیتی و انتظامی مبارزه با مواد مخدر است