کتاب های شهید مطهری بهترین پاسخگویی به شبهات هستند/ جهاد تبیین با تفکرات شهید مطهری انجام پذیر است

حجت الاسلام والمسلمین حسن شمس الدینی گفت: در زمانه ای که مقام معظم رهبری نائب امام زمان (عج) تاکید بر جهاد تبیین دارند با توجه به بمبارانی که دشمنان داخلی و خارجی علیه اعتقادات و باورهای دینی راه انداخته؛ بهترین منبع برای پاسخ به شبهات، همین کتاب های شهید مطهری است. به گزارش “فت فتو“؛ حجت […]

حجت الاسلام والمسلمین حسن شمس الدینی گفت: در زمانه ای که مقام معظم رهبری نائب امام زمان (عج) تاکید بر جهاد تبیین دارند با توجه به بمبارانی که دشمنان داخلی و خارجی علیه اعتقادات و باورهای دینی راه انداخته؛ بهترین منبع برای پاسخ به شبهات، همین کتاب های شهید مطهری است.

به گزارش “فت فتو“؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن شمس الدینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رابر در ما بین صلاتین نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در زمانه ای که مقام معظم رهبری نائب امام زمان (عج) تاکید بر جهاد تبیین دارند با توجه به بمبارانی که دشمنان داخلی و خارجی علیه اعتقادات و باورهای دینی راه انداخته؛ بهترین منبع برای پاسخ به شبهات، همین کتاب های شهید مطهری است.

وی با اشاره به شخصیت بزرگ شهید مطهری سخنی ازحضرت امام خمینی رحمه الله در حق شهیدمطهری بیان کرد: آثار قلم و زبان شهید مطهری آموزنده و روانبخش است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شمس الدینی تصریح کرد: امروز پدران و مادران باید معلم فرزندان خود باشند با همکاری همدیگر مسایل اعتقادی درست می‌شود.

وی با اشاره به احساس وظیفه پدر و مادر و آموزش و پرورش در رشد اعتقادی و سیاسی بچه ها در مدارس گفت: اگر همه دست به دست هم دهیم جامعه ما اسلامی شود همان هدف امامین انقلاب که دولت اسلامی به تمام معنا و جامعه اسلامی اتفاق می افتد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از تحقق جامعه اسلامی، تمدن اسلامی شکل می گیرد امید است نقشی در شکل گیری تمدن اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام/ طهماسبی
 




کتاب های شهید مطهری بهترین پاسخگویی به شبهات هستند/ جهاد تبیین با تفکرات شهید مطهری انجام پذیر است

منبع:آرمـان
? کتاب های شهید مطهری بهترین پاسخگویی به شبهات هستند/ جهاد تبیین با تفکرات شهید مطهری انجام پذیر است