کاپیتان مس رفسنجان: لیگ برتر بی‌کیفیت نیست، مدعیان زیاد شده‌اند/ باید سپاهان را ببریم

کاپیتان مس رفسنجان معتقد است که افزایش تعداد تیم‌های مدعی لیگ برتر باعث شده، تصور شود این رقابت‌ها با افت کیفیت مواجه است اما در واقع این طور نیست. به گزارش فت فتو، مس رفسنجان سه‌شنبه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال با نتیجه یک بر صفر مقابل شهر خودرو به برتری […]

کاپیتان مس رفسنجان معتقد است که افزایش تعداد تیم‌های مدعی لیگ برتر باعث شده، تصور شود این رقابت‌ها با افت کیفیت مواجه است اما در واقع این طور نیست.

به گزارش فت فتو، مس رفسنجان سه‌شنبه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال با نتیجه یک بر صفر مقابل شهر خودرو به برتری رسید و به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد.

محسن آذرباد، کاپیتان مس رفسنجان و زننده تک گل تیمش مقابل شهر خودرو در گفت‌وگو با فت فتو درباره صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: شهر خودرو تیم خیلی خوبی است. آن‌ها مربی با دانشی مثل سیدعباسی دارند که ارتباط خیلی خوبی با یکدیگر داریم. معتقدم که جایگاه فعلی شهرخودرو در جدول رده‌بندی، این نیست و باید در رتبه‌های بالاتر قرار داشته باشد.

او افزود: شهر خودرو توانسته بود پرسپولیس را متوقف کند. در مجموع ما پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی داشته باشیم و همینطور هم شد. بازی به ۱۲۰ دقیقه کشید ولی خدا را شکر توانستم گل بزنم و بازی را ببریم.

کاپیتان مس رفسنجان که در حال حاضر با پنج پاس گل، بهترین گل‌ساز لیگ برتر است، در پاسخ به این سوال که درباره حذف سپاهان و فولاد از جام حذفی و شانس قهرمانی مس در این رقابت‌ها گفت: جام حذفی همیشه جام شگفتی‌هاست و یکی از راه‌های رسیدن به آسیا محسوب می‌شود. قهرمانی در این رقابت‌ها به قرعه‌ای که برایمان در می‌آید هم بستگی دارد.

آذرباد ادامه داد: الان جزو هشت تیم برتر هستیم و منتظریم تا حریف بعدی‌مان مشخص شود. امیدوارم خدا هم در این راه به ما کمک کند. در کل تمرکز ما هم روی جام حذفی و هم روی لیگ برتر است و بازی به بازی پیش می‌رویم.

او در ادامه گفت‌وگویش با فت فتو درباره دیدار هفته شانزدهم مقابل سپاهان بحران‌زده نویدکیا بیان کرد: به بحران در سپاهان کاری نداریم چرا که این تیم همیشه سپاهان است. آن‌ها تیم باکیفیتی هستند و نباید به نتایجی که کسب کردند توجهی کنیم. ضمن این که ما در خانه بازی داریم و باید نتیجه کامل را از این بازی بگیریم. فکر کنم این بازی را در سرچشمه بازی کنیم.

بازیکن مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا با این نظر که کیفیت لیگ برتر افت کرده، موافق است، توضیح داد: نه موافق نیستم. تیم‌ها به هم نزدیک هستند و تیم‌های مدعی افزایش یافته‌اند. قبلا فقط استقلال، سپاهان و پرسپولیس مدعی بودند اما امسال به تعداد این تیم‌ها اضافه شده است. خیلی تیم‌ها با امکانات و نفراتی که جذب کردند جزو مدعیان هستند. به نظرم تعداد مدعیان زیاد شده و بازی‌ها نزدیک شده است.

انتهای پیام




کاپیتان مس رفسنجان: لیگ برتر بی‌کیفیت نیست، مدعیان زیاد شده‌اند/ باید سپاهان را ببریم

منبع: ایـسنا
? کاپیتان مس رفسنجان: لیگ برتر بی‌کیفیت نیست، مدعیان زیاد شده‌اند/ باید سپاهان را ببریم