کاهش میزان بستری کرونایی در کرمان

در پی گسترش واکسیناسیون؛ میزان مبتلایان بستری در استان کرمان کاهش چشمگیر داشته است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کرمان ، دکتر صحبتی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر از مجموع ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار نفر از افراد بالای ۱۲ سال استان که واجدشرایط دریافت واکسن هستند تا کنون بیش […]

در پی گسترش واکسیناسیون؛ میزان مبتلایان بستری در استان کرمان کاهش چشمگیر داشته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کرمان ، دکتر صحبتی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر از مجموع ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار نفر از افراد بالای ۱۲ سال استان که واجدشرایط دریافت واکسن هستند تا کنون بیش از ۸۰ درصد افراد اقدام به تزریق واکسن کرده اند.

وی گفت: متاسفانه علیرغم تاکید بر لزوم تتزریق واکسن ۳۹ هزارو ۵۰۰ نفر از جمعیت بالای ۱۲ سال کرمان همچنان بر نزدن واکسن پافشاری می‌کنند.

پزشکانی هم که بیشترین رویارویی با بیماران کرونایی را طی اینمدت داشته اندهم از تاثیر مستقیم واکسیناسیون بر ایجاد آرامش نسبی و تقریبی فعلی در استان میگویند و معتقدند، تخت‌های خالی در بیمارستانها، رفع محدودیت‌های مشاغل و ادارات و بهبودی کسب و کار مردم ودر نهایت برگشت روال فعلی آرام اثرات رضایت بخش و استقبال مردم از واکسیناسیون است.

هرچند انجام واکسیناسیون به منزله قطع کامل زنجیره کرونا نیست و در کنار انجام واکسیناسیون بایستی موارد بهداشتی و زدن ماسک هم اولویت مردم باشد.

گزارش نجفی را ببینید در این باره:

کد ویدیو




کاهش میزان بستری کرونایی در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? کاهش میزان بستری کرونایی در کرمان