کاهش سرقت با کمک گشت های رضویون بسیج در منوجان

سامان افشارمنش رئیس دادگستری منوجان از تقویت گشت‌های رضويون با همکاری بسیج به منظور کاهش سرقت خبر داد. به گزارش “فت فتو” سامان افشارمنش رئیس دادگستری منوجان  در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان منوجان افزود: گشت‌های رضويون بسیج با هدف کاهش بزه اجتماعي سرقت در شهرستان همچون گذشته باید ادامه ‌یابد و تقویت […]

سامان افشارمنش رئیس دادگستری منوجان از تقویت گشت‌های رضويون با همکاری بسیج به منظور کاهش سرقت خبر داد.

به گزارش “فت فتو” سامان افشارمنش رئیس دادگستری منوجان  در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان منوجان افزود: گشت‌های رضويون بسیج با هدف کاهش بزه اجتماعي سرقت در شهرستان همچون گذشته باید ادامه ‌یابد و تقویت ‌شود.

وی ضمن تاکید بر این مطلب که ساماندهی و رصد محل های خرید و فروش محصولات کشاورزی بایستی مورد توجه قرار گيرد، به مردم توصیه کرد: از خریداری اموالی که مشکوک به اين که در نتيجه ارتكاب سرقت به دست آمده يا توسط افراد به طرز مشكوكي در معرض فروش قرار گرفته خودداری کنند.

رئیس دادگستری منوجان با اشاره به اهمیت پیشگیری، بیان کرد: در مسأله سرقت بحث پیشگیری بسیار حائز اهمیت است و هم مردم و هم دستگاه‌های مختلف باید سعی کنند مراقبت‌های لازم و کافی را مدنظر قرار دهند.
 
رئیس دادگستری منوجان گفت: با توجه به فصل برداشت محصول خرما و لیمو،  نیروی انتظامی باید با استفاده از ظرفیت های بسیج برنامه هایی برای کاهش و به حداقل رساندن سرقت خرما و لیمو اتخاذ کند و باید بسترهای وقوع سرقت و علل وقوع سرقت از جمله علل محيطي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي را شناسايي كرد و آنها را با ارائه راهكار و اجرايي كردن بین برد.

افشارمنش خاطر نشان کرد: در موضوع پیشگیری از وقوع جرم، قانون تکالیف معینی را برای قوه قضاییه مشخص کرده و لازم است فراتر از فعالیت های علمی و نظریه پردازی به صورت اجرایی به آن بپردازیم.

وي ايجاد اشتغال و حمايت از توليد، ايجاد كمپ هاي ترك اعتياد، آگاه سازي عمومي در نگهداري صحيح از اموال را از جمله راهكارهاي پيشگيري از سرقت عنوان كرد.

رئیس دادگستری منوجان در خاتمه گفت: همه ما در پیشگاه خداوند متعال در برابر وظایفی که بر عهده داریم مسئول هستیم و باید به بهترین نحو ممکن به آن ها عمل کنیم تا مردم از ما رضایت داشته باشند و آن موقع است که خداوند نیز از ما راضی خواهد شد.

انتهای پیام/تاج الدینی




کاهش سرقت با کمک گشت های رضویون بسیج در منوجان

منبع:آرمـان
? کاهش سرقت با کمک گشت های رضویون بسیج در منوجان