کاهش دما در استان‌های ساحلی خزر/ گرم ترین شهر ایران

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از روند کاهش دمای هوا در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل خبر داد. به گزارش فت فتو، صادق ضیائیان، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی سه روز آینده (۲۵ تا ۲۷ شهریور) در برخی […]

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از روند کاهش دمای هوا در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل خبر داد.

به گزارش فت فتو، صادق ضیائیان، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی سه روز آینده (۲۵ تا ۲۷ شهریور) در برخی مناطق استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه همچنین طی پنج روز آینده (۲۵ تا ۲۹ شهریورماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در دامنه و ارتفاعات واقع در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان رشد ابر، رگبار پراکنده و رعد و برق دور از انتظار نیست، گفت: روند کاهش دمای هوا روز جمعه ۲۵ شهریور در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر ادامه داشته و از شنبه تا دوشنبه (۲۶ تا ۲۸ شهریور) به تدریج افزایش می‌یابد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی سه روز آینده (۲۵ تا ۲۷ شهریورماه) در نوار شرقی و جنوب غرب کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد به ویژه منطقه زابل خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود و امروز (جمعه ۲۵ شهریورماه) دریای خزر و طی دو روز آینده (۲۵ تا ۲۷ شهریورماه) خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

ضیائیان با بیان اینکه اهواز با ۲۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و رشت با ۲۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان هستند، اظهار کرد: همچنین برای تهران در روز جمعه ۲۵ شهریور، آسمانی کمی ابری گاهی وزش باد با بیشینه ۳۲ و کمینه ۲۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر ۵۵۹۰۹۹۶




کاهش دما در استان‌های ساحلی خزر/ گرم ترین شهر ایران

منبع: مــهر
?کاهش دما در استان‌های ساحلی خزر/ گرم ترین شهر ایران : اخبار استان کرمان – اجتماعی