کار گروه اشتغال و کار افرینی شرق استان در بم

شانزدهمین کار گروه اشتغال و کار افرینی استان کرمان با محوریت شرق استان در بم بر گزار شد. به گزارش فت فتو؛در این کار گروه اشتغال و کار افرینی حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم گفت:برای محرومیت زدایی این منطقه تلاش بیشتری شود مسولین باید به شرق استان توجه بیشتر داشته باشند. شسهوار پور فرمانداربم […]

شانزدهمین کار گروه اشتغال و کار افرینی استان کرمان با محوریت شرق استان در بم بر گزار شد.

به گزارش فت فتو؛در این کار گروه اشتغال و کار افرینی حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم گفت:برای محرومیت زدایی این منطقه تلاش بیشتری شود مسولین باید به شرق استان توجه بیشتر داشته باشند.

شسهوار پور فرمانداربم گفت:بایداز تمام ظرفیت‌های شرق استان استفاده شود
مشکی فرماندار نرماشیر افزود : تعداد ۵۰ طرح در نرماشیر با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان اماده است و میتواند کمک خوبی در جهت اشتغال زایی در این شهرستان شود

باقری فرماندار فهرج اظهار داشت :اشتغال محقق شده در فهرج ۵۸ درصد است و تعهد کل سال انجام شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گفت: یکی از کار‌های مهم در کمیته امداد اشتغال و توانتمد سازی مدد جویان کمیته امدا است امسال سهم ما از تسهیلات ۲ برابر شده است و سقف تسهیلات از ۵۰ میلیون به ۱۰۰ میلون تومان رسیده است.

صادقی افزود:از محل تبصره ۱۶ مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان جهت مشاغل خرد پرداخت میکنیم و برای هر مدد جو تا ۱۰۰ میلون تومان وام قرض الحسنه اشتغال پرداخت میکنیم.




کار گروه اشتغال و کار افرینی شرق استان در بم

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? کار گروه اشتغال و کار افرینی شرق استان در بم