کاروانی برای دانش اموزان نیازمندکرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از توزیع اقلام بهداشتی و ورزشی در قالب کاروان مهر با نشاط،در شهرستان‌ها و مناطق محروم استان خبر داد. به گزارش فت فتو؛اسکندری نسب، مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: کاروان مهر با نشاط به منظور توزیع اقلام بهداشتی و ورزشی به مبلغ ۵ میلیارد تومان به […]

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از توزیع اقلام بهداشتی و ورزشی در قالب کاروان مهر با نشاط،در شهرستان‌ها و مناطق محروم استان خبر داد.

به گزارش فت فتو؛اسکندری نسب، مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: کاروان مهر با نشاط به منظور توزیع اقلام بهداشتی و ورزشی به مبلغ ۵ میلیارد تومان به شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با محوریت مناطق کمتر توسعه یافته فرستاده می‌شود.

وی افزود: این اقلام، شامل: مواد ضدعفونی کننده، ماسک، صابون مایع و همچنین وسایل ورزشی است که به مدارس شهرستان‌ها تحویل داده می شود تا در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرند.

اسکندری نسب با بیان اینکه در گذشته فقط توزیع اقلام ورزشی صورت می گرفت، اما از زمان شیوع ویروس کرونا، اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده نیز به آن اضافه شده است،گفت: از ابتدای شروع ویروس کرونا تا به حال، این پنجمین کاروان است که در سطح استان کرمان اقدام به توزیع اقلام بهداشتی می کند.

مدیرکل اموزش و پرورش استان افزود:این اقلام از محل سرانه ای که به مدارس شهرستان ها واریز می شود، یونسکو و بخشی از از اعتبارات خود آموزش و پرورش استان تهیه می‌شود.

دانلود

کد ویدیو

 




کاروانی برای دانش اموزان نیازمندکرمان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? کاروانی برای دانش اموزان نیازمندکرمان