کارخانه آهک صنعتی شهرستان قلعه‌گنج افتتاح شد

گروه استان‌ها – با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کارخانه آهک صنعتی قلعه‌گنج در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی به یاد سردار شهید سلیمانی افتتاح شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، آیین افتتاح کارخانه آهک صنعتی شهرستان قلعه‌گنج صبح امروز با حضور سیدپرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، علی زینی‌وند […]

گروه استان‌ها – با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کارخانه آهک صنعتی قلعه‌گنج در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی به یاد سردار شهید سلیمانی افتتاح شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، آیین افتتاح کارخانه آهک صنعتی شهرستان قلعه‌گنج صبح امروز با حضور سیدپرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، علی زینی‌وند استاندار کرمان در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی و به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

در این آیین سیدپرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: چقدر خوب و ارزشمند است که کارهای خیر در راستای ترویج اقتصاد اسلامی و اقتصاد مقاومتی را با یاد و نام سردار دل‌ها آغاز کنیم.

به گزارش تسنیم، کارخانه آهک صنعتی شهرستان قلعه‌گنج با سرمایه‌گذاری ۱۴۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان ایجاد شده و سالانه ظرفیت تولید ۱۱۱ هزار تن آهک صنعتی را دارد.

این کارخانه توسط متخصصان داخلی طرحی، ساخت و راه‌اندازی شده، زمینه اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ۲۰۰ نفر را فراهم کرده و ۴ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی برای کشور دارد. 

لازم به ذکر است در آیین افتتاح کارخانه آهک صنعتی شهرستان قلعه‌گنج فرماندار، امام جمعه و تعدادی از مسئولان محلی این شهرستان نیز حضور داشتند‌.

وزیر جهاد کشاورزی در قلعه‌گنج: فردا در جلسه هیئت وزیران موضوع جبران خسارت کشاورزان جنوب استان کرمان بررسی می‌شود
اقدامات بنیاد مستضعفان در قلعه‌گنج؛ از هزینه‌کرد ۱۴۰ میلیاردی پروژه‌های محرومیت‌زدایی تا ساخت بیمارستان
گزارش| چرا تعاونی دهیاری‌های قلعه‌گنج غیرفعال شد؟ / ‌به داد اموال بیت‌المال برسید

به گزارش تسنیم، شهرستان قلعه‌گنج یکی از مناطق محروم در جنوب استان کرمان است که بنیاد مستضعفان به عنوان معین اقتصادی این شهرستان اقدامات زیادی در راستای محرومیت زدایی این منطقه انجام داده است.

انتهای پیام/۵۱۱/ش




کارخانه آهک صنعتی شهرستان قلعه‌گنج افتتاح شد

منبع:تسنــیم
? کارخانه آهک صنعتی شهرستان قلعه‌گنج افتتاح شد