چهلمین روز شهادت علی اصغر زائر کوچک حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)

چهلمین روز شهادت علی اصغر لری گوئینی دانش آموز سیرجانی از شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) درزادگاهش روستای چاه قوسکی گرامی داشته شد.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان علی اصغر لری گوئینی مسافر و زائر کوچک حرم مطهر شاهچراغ (ع) و دانش آموز سیرجانی کلاس دوم دبستان بود که در سفر […]

چهلمین روز شهادت علی اصغر لری گوئینی دانش آموز سیرجانی از شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) درزادگاهش روستای چاه قوسکی گرامی داشته شد.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان علی اصغر لری گوئینی مسافر و زائر کوچک حرم مطهر شاهچراغ (ع) و دانش آموز سیرجانی کلاس دوم دبستان بود که در سفر زیارتی به شیراز در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) به شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید دانش آموز پس از تشییع در شیراز،مشهد و کرمان، دهم آبان در زادگاهش سیرجان  به خاک سپرده شد در حالی که پدر و برادر کوچکتر این شهید به علت مجروح بودن و بستری در بیمارستان  شیراز نتوانستند در این آیینهاشرکت کنند و “علی اصغر” که غروب چهارم آبان در حرم مطهر شاهچراغ شهید شده بود غریبانه و بدون حضور پدر و تنها برادرش در زادگاهش تدفین شد.
چهارم آبان  امسال تروریست داعشی با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز، آنها را به رگبار بست که، ۱۵نفر  به شهید و ۳۰ نفر  مجروح شدند.

 

 

دانلود

کد ویدیو

 

 

 




چهلمین روز شهادت علی اصغر زائر کوچک حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? چهلمین روز شهادت علی اصغر زائر کوچک حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)