چاله های مشکل ساز در جاده گلباف/ عدم بازسازی جاده توسط پیمانکار

یکی از مشکلاتی که سال‌های زیادی، گریبانگیر مسافران و رانندگان مسیر حدفاصل دوراهی نی بید تا دوراهی حُرمک در جاده گلباف وجود چاله‌ها و تکه های آسفالتی است. به گزارش فت فتو  یکی از مشکلاتی جاده گلباف در مسیر حدفاصل دوراهی نی بید تا دوراهی حُرمک، وجود چاله‌ها و تکه های آسفالتی است که جان […]

یکی از مشکلاتی که سال‌های زیادی، گریبانگیر مسافران و رانندگان مسیر حدفاصل دوراهی نی بید تا دوراهی حُرمک در جاده گلباف وجود چاله‌ها و تکه های آسفالتی است.

به گزارش فت فتو  یکی از مشکلاتی جاده گلباف در مسیر حدفاصل دوراهی نی بید تا دوراهی حُرمک، وجود چاله‌ها و تکه های آسفالتی است که جان و مال کسانی راکه از این جاده تردد می کنند به خطر انداخته است.

 این درحالی است که اگر مسافر و یا راننده‌ای با جاده آشنایی نداشته باشد موجب بروز مشکلات زیادی می شود.

در این جاده تکه‌های آسفالت یا از جا کنده و یا ترک ترک شده، و رانندگانی که از آن عبور میکنند با گلایه مندی از وضعیت نامناسب و خطرناک  جاده گلباف و با تاکید بر این نکته که  این جاده به حال خود رها شده و‌ هیچ گونه نظارتی صورت نمی گیرد، خواستار پیگیری و اقدام مسئولین مربوطه هستند.

 غلام حسین سخنور رئیس اداره راه و ترابری گلباف در گفتگو با فت فتو؛ گفت: حدود یک سال و نیم پیش قرار داد پروژه روکش آسفالت این جاده بین اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان و پیمانکار منعقد شده است، اما پیمانکار تاکنون به تعهد خود عمل نکرده است و  در حال پیگیری‌ هستیم که هر چه زودتر روکش آسفالت انجام شود تا شهروندان و مسافرین با خیال راحت و با امنیت در این جاده تردد نمایند.

انتهای پیام/ تاج الدینی




چاله های مشکل ساز در جاده گلباف/ عدم بازسازی جاده توسط پیمانکار

منبع:آرمـان
? چاله های مشکل ساز در جاده گلباف/ عدم بازسازی جاده توسط پیمانکار