پیگیری ایجاد یک مرکز درمانی بزرگ ویژه ایثار گران در کرمان

معاون رئیس‌جمهور:در صورت تامین زمین، احداث مرکز درمانی بزرگ ۷۰۰ تختخوابی ویژه ایثارگران در استان کرمان آغاز می شود.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشوردر دیدار نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمان  گفت: راه اندازی مرکز درمانی بزرگ و مدرن با […]

معاون رئیس‌جمهور:در صورت تامین زمین، احداث مرکز درمانی بزرگ ۷۰۰ تختخوابی ویژه ایثارگران در استان کرمان آغاز می شود.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشوردر دیدار نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمان  گفت: راه اندازی مرکز درمانی بزرگ و مدرن با حدود ۷۰۰ تختخوابی ویژه ایثارگران در استان کرمان پیگیری و در صورت تامین زمین احداث این مجموعه آغاز می شود.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به افزایش بودجه این سازمان از ۳۱ هزار میلیارد تومان به ۷۸ هزار میلیارد تومان افزود:  با وجود این افزایش چشمگیر بازهم اعتبارات در برابر نیازهای موجود کافی نیست.

 بگفته وی وی هدف از سفر به استان ها راه اندازی میزهای خدمت و دیدار با خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران و بررسی مسائل و مشکلات این قشر از نزدیک است .
قاضی زاده هاشمی گفت :با هدف تسریع در ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف بسیاری از اختیارات سازمان به مدیران کل واگذار می شوند

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان  هم گفت: از آنجایی که  گلزار شهدای کرمان مقصد تعداد زیادی از دلدادگان سردار سلیمانی است؛ باید باید هرچه زودتر برای ساماندهی و ایجاد زیرساخت های لازم برای این مکان  معنوی اقدام شود.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی همچنین  استفاده از ظرفیت هر استان برای ارائه خدمات مناسب به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران  خواستارشد و افزود در استان کرمان می توان از ظرفیت شرکت‌های معدنی در این زمینه استفاده کرد .




پیگیری ایجاد یک مرکز درمانی بزرگ ویژه ایثار گران در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? پیگیری ایجاد یک مرکز درمانی بزرگ ویژه ایثار گران در کرمان