پیکر شهید هاشمی وارد کرمان شد

فت فتو/کرمان ظهر امروز ۱۰ مهرماه پیکر شهید سیدحمیدرضا هاشمی معاون اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در فرودگاه کرمان مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت. به گزارش فت فتو، پیکر شهید حمیدرضا هاشمی نژاد، ظهر امروز یکشنبه ۱۰ مهرماه در  فرودگاه کرمان مورد استقبال استاندار کرمان و جمعی از معاونین و مدیران دستگاههای اجرایی و […]

فت فتو/کرمان ظهر امروز ۱۰ مهرماه پیکر شهید سیدحمیدرضا هاشمی معاون اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در فرودگاه کرمان مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت.

به گزارش فت فتو، پیکر شهید حمیدرضا هاشمی نژاد، ظهر امروز یکشنبه ۱۰ مهرماه در  فرودگاه کرمان مورد استقبال استاندار کرمان و جمعی از معاونین و مدیران دستگاههای اجرایی و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و مردم شهید پرور استان کرمان قرار گرفت و هم اکنون پیکر شهید در میان حضور باشکوه و حماسی مردم و مسئولین استان تشییع و در روز دوشنبه ۱۱ مهر در جوار مرقد شهید سلیمانی به خاک سپرده می شود.

مراسم وداع با پیکر سردار سید حمیدرضا هاشمی معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد قائم شهر کرمان برگزار می‌شود.

مراسم تشییع سردار شهید هاشمی فردا ساعت ۸:۳۰ صبح از محل حسینیه ثارالله تا چهارراه کاظمی با حضور پرشور مردم شهیدپرور کرمان برگزار و پس از آن پیکر این شهید بزرگوار برای تدفین به گلزار مطهر شهدای کرمان منتقل می‌شود.

شهید حمیدرضا هاشمی نژاد از فرماندهان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بود که در حادثه تروریستی زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.




پیکر شهید هاشمی وارد کرمان شد

منبع: ایـسنا
? پیکر شهید هاشمی وارد کرمان شد