پیش بینی بارش باران و تگرگ و جاری شدن آب از بالادست در جنوب کرمان

فت فتو/کرمان رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:بارش باران، تگرگ، وزش تندبادهای لحظه ای، احتمال جاری شدن آب از بالادست در جنوب استان پیش بینی می شود و احتمال برخورد صاعقه وجود دارد. حمیده حبیبی در گفت و گو با خبرنگار فت فتو درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: از […]

فت فتو/کرمان رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:بارش باران، تگرگ، وزش تندبادهای لحظه ای، احتمال جاری شدن آب از بالادست در جنوب استان پیش بینی می شود و احتمال برخورد صاعقه وجود دارد.

حمیده حبیبی در گفت و گو با خبرنگار فت فتو درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: از روزهای گذشته ناپایداری های جوی را در سطح استان داریم که سه روز آینده در نیمه جنوبی و به ویژه در جنوب غرب استان این ناپایداری ها ادامه دارد.

وی افزود: بارش باران، تگرگ، وزش تندبادهای لحظه ای و احتمال جاری شدن آب از بالادست در جنوب استان پیش بینی می شود و احتمال برخورد صاعقه وجود دارد.

حبیبی بیان کرد: در سایر نقاط استان کرمان وزش باد مهم ترین پدیده جوی خواهد بود.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه صبح امروز لاله زار با دمای چهار درجه سانتیگراد خنک ترین نقطه استان بود، گفت: دمای هوای شهر کرمان صبح امروز ۱۰ درجه بود و پیش بینی می شود در گرم ترین ساعات به ۳۰ درجه برسد.

وی درباره کاهش دمای هوا در استان کرمان در روزهای آینده بیان کرد: نوسانات دما خیلی شدید نیست و اواخر هفته در حد یکی دو درجه دما کاهش پیدا می یابد.

انتهای پیام




پیش بینی بارش باران و تگرگ و جاری شدن آب از بالادست در جنوب کرمان

منبع: ایـسنا
? پیش بینی بارش باران و تگرگ و جاری شدن آب از بالادست در جنوب کرمان