پیش بینی ایجاد ۱۲ هزار شغل با اعتبارات درون استانی در سال جاری

علی زینی وند از ایجاد ۱۲ هزار شغل از توانمندی داخلی استان با محوریت کمیته امداد و بانک رسالت خبر داد. به گزارش فت فتو، علی زینی‌وند استاندار کرمان صبح امروز در رزمایش توزیع ۴۰۰ دستگاه کولر گازی بین مددجویان کمیته امداد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: در این […]

علی زینی وند از ایجاد ۱۲ هزار شغل از توانمندی داخلی استان با محوریت کمیته امداد و بانک رسالت خبر داد.

به گزارش فت فتو، علی زینی‌وند استاندار کرمان صبح امروز در رزمایش توزیع ۴۰۰ دستگاه کولر گازی بین مددجویان کمیته امداد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: در این شرایط فرمایشات مقام معظم رهبری هم راهگشا بود و هم  اینکه روح تازه ای در مبارزه با این ویروس به جامعه تزریق کردند و یک روحیه و انگیزه دوباره به نظام سلامت جامعه کشور دادند.

وی گفت: اتفاقاتی که در ستاد ملی کرونا استانی افتاد این نوید را می دهد که ما بتوانیم این پیک خطرناک را کنترل کنیم.

استاندار کرمان افزود: وضعیت بسیار سختی است و راهی جز کنترل و شبه قرنطینه نداریم.

زینی وند خاطرنشان کرد: روز گذشته با بازدیدی که از بیمارستان افضلی پور داشتم به دلیل کمبود بخش، بیماران کرونایی را در زیرزمین، راهروها و نمازخانه بستری کرده  و حدود ۴۰۰ تخت کرونایی در این بیمارستان سرویس می دهد، بخش های «آی سی یو» کاملا پر شده و دستگاه ونتی لاتور در بخش های عادی گذاشته شده و این اقدامات سبب شده تا با همت نظام پزشکی غیرتمند در استان و حمایتی که دستگاه های نظامی و انتظامی در پشتیبانی انجام می دهند میزان مرگ و میراستان نسبت به مبتلایان در کشور میزان قابل قبول باشد.

وی ادامه داد: نکته نگران کننده این بود که مادران باردار و کودک سه ساله در بین فوتی ها قرار داشت.

استاندار کرمان افزود: همه استان با تمام بضاعتش پای کار آمده است و اگر مردم همکاری کنند امید طی ۱۰ روز آینده بتوانیم روند صعودی را کنترل کنیم.

زینی وند عنوان کرد: در حال حاضر دیگر نیازمندان آن کسانی نیستند که تحت پوشش کمیته امداد و گروه های شناخته شده که سالها برای آن ها شناسنامه درست شده و بانک اطلاعاتی داریم، باشند، بلکه از افراد آبرومند و متمکنی هستند که شغلشان مبتنی بر تجارتی بوده و یا شغلی بوده که دراین ایام کرونایی آن را از دست داده اند و نیازمند نان شبشان هستند.

وی تصریح کرد: من مطمئن هستم با همتی که فرمانده سپاه ثارالله دارند و با کمک سایر دستگاه ها از جمله ستاد اجرایی و هلال احمر از تمام  توان استان استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم به خانواده هایی که گمنام و آبرومند هستند خدمات رسانی کنیم.

استاندار کرمان ادامه داد: از کمیته امداد به دلیل شبکه سازی اجتماعی که در مشاغل خرد خانگی انجام داده است قدردانی و تشکر می کنم.

زینی وند همچنین از ایجاد ۱۲ هزار شغل از توانمندی داخلی استان با محوریت کمیته امداد و بانک رسالت خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه استان کرمان از سرآمدان اجرای شبکه اجتماعی کارآفرینی است، اذعان کرد: یک مدل موفقی است که چین و هند با آن جمعیتشان را نجات داده و در اشتغال توازن ایجاد کرده است و این طرح در استان به خوبی در حال انجام است و کمیته امداد این را با آگاهی انجام می دهد.

استاندار کرمان ادامه داد: شما استانی را سراغ ندارید که ۱۲ هزار شغل با تعهد از ساختار درونی استان برای خود ایجاد کرده است  و این جزء افتخارات است واین امر با همت بسیج، کمیته امداد و بانک رسالت انجام خواهد شد.
 
انتهای پیام/



منبع:دانــا
? پیش بینی ایجاد ۱۲ هزار شغل با اعتبارات درون استانی در سال جاری