پیش بینی افزایش غلظت غبار اوایل هفته آینده در برخی مناطق استان/ احتمال بارش های پراکنده در مناطق جنوب غربی کرمان

حمیده حبیبی گفت: پیش بینی ما این است که اواخر وقت شنبه و صبح یکشنبه در برخی از مناطق استان افزایش غلظت غبار را داشته باشیم. حمیده حبیبی در گفتگو با فت فتو؛ در خصوص وضعیت آب و هوای استان کرمان گفت: اوایل هفته رگبار پراکنده و باران گاهی همراه با رعد و برق و […]

حمیده حبیبی گفت: پیش بینی ما این است که اواخر وقت شنبه و صبح یکشنبه در برخی از مناطق استان افزایش غلظت غبار را داشته باشیم.

حمیده حبیبی در گفتگو با فت فتو؛ در خصوص وضعیت آب و هوای استان کرمان گفت: اوایل هفته رگبار پراکنده و باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تند بادهای لحظه ای در مناطق جنوب و غرب و عمدتا در مناطق جنوب غربی استان دور از انتظار نخواهد بود.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان ادامه داد: بارش ها خیلی چشمگیر نیستند و این بارندگی ها یک ویژگی دارند و آن این است که بارش های این فصل سریع و در زمان کوتاه اتفاق می افتد؛ بنابراین احتمال جاری شدن آب از بالا دست را در این مناطق خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه هفته آینده هوا خنک تر خواهد شد، خاطر نشان کرد: در بقیه مناطق استان پدیده خاصی نداریم اما پیش بینی ما این است که اواخر وقت شنبه و صبح یکشنبه در برخی از مناطق استان افزایش غلظت غبار را داشته باشیم.

انتهای پیام/م
 




پیش بینی افزایش غلظت غبار اوایل هفته آینده در برخی مناطق استان/ احتمال بارش های پراکنده در مناطق جنوب غربی کرمان

منبع:آرمـان
? پیش بینی افزایش غلظت غبار اوایل هفته آینده در برخی مناطق استان/ احتمال بارش های پراکنده در مناطق جنوب غربی کرمان