پیش‌بینی باران و طوفان شن در استان کرمان

کرمان – فت فتو – هواشناسی کرمان پیش بینی کرد که طی چندروز آینده جنوب غرب این استان شاهد بارش پراکنده باران و جنوب شرق آن نیز درگیر شدت گرفتن وزش باد و غلظت ریزگردها خواهد بود. کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان در این زمینه گفت: از روز جمعه (۱۶مهرماه) وزش باد در مناطق […]

کرمان – فت فتو – هواشناسی کرمان پیش بینی کرد که طی چندروز آینده جنوب غرب این استان شاهد بارش پراکنده باران و جنوب شرق آن نیز درگیر شدت گرفتن وزش باد و غلظت ریزگردها خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان در این زمینه گفت: از روز جمعه (۱۶مهرماه) وزش باد در مناطق شرقی و جنوب شرق استان شدت می گیرد که موجب کاهش دید افقی و احتمال افزایش غلظت ریزگردها در این مناطق خواهد شد.

مریم سلاجقه روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فت فتو با بیان اینکه طبق بررسی آخرین نقشه های هواشناسی پدیده غالب در سطح استان، افزایش ابر است افزود: در روزهای پایانی هفته بارش‌های رگباری و پراکنده بویژه در ارتفاعات جنوب و جنوب غرب استان دور از انتظار نیست. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: از نظر دمایی از روز شنبه (۱۷مهر) تا اواخر هفته آینده روند کاهشی دما در شمال و غرب استان پیش بینی می شود که بیشترین میزان کاهش دما طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه رخ خواهد داد.




پیش‌بینی باران و طوفان شن در استان کرمان

منبع:ایرنـا
? پیش‌بینی باران و طوفان شن در استان کرمان