پیشکسوت رسانه‌های امام رضایی کرمان معرفی شد

شجاعی گفت: مدیرمسئول روزنامه واقعه به عنوان پیشکسوت رسانه‌های امام رضایی کرمان به دبیرخانه امور رسانه آستان قدس رضوی معرفی و از او تجلیل شد. حامد شجاعی گفت: از استان کرمان در دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع)، بیش از ۲۶۰ اثر ارسال شده که در دست داوری است و امیدواریم خادمیاران رسانه‌ای استان کرمان […]

شجاعی گفت: مدیرمسئول روزنامه واقعه به عنوان پیشکسوت رسانه‌های امام رضایی کرمان به دبیرخانه امور رسانه آستان قدس رضوی معرفی و از او تجلیل شد.

حامد شجاعی گفت: از استان کرمان در دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع)، بیش از ۲۶۰ اثر ارسال شده که در دست داوری است و امیدواریم خادمیاران رسانه‌ای استان کرمان در این جشنواره حائز رتبه کشوری شوند.

او می‌گوید: با توجه به میزان مشارکت بالای اصحاب رسانه استان کرمان در دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) تصمیم دبیرخانه این جشنواره بر این شد که پیش از برگزاری اختتامیه رسمی جشنواره در دهه ولایت از خادمیاران رسانه‌ای فعال در استان کرمان که بیشترین آثار را به این جشنواره ارسال کرده اند، تجلیل شود.

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان گفت: دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) ویژه خادمیاران رسانه‌ای آستان قدس رضوی است و داوری آثار سایر شرکت‌کنندگان، طبق برنامه دبیرخانه در مشهد در حال انجام است و در دهه ولایت اختتامیه این جشنواره انجام خواهد شد.

به گفته او با توجه به سابقه، تعهد و تولیدات رسانه‌ای امام رضایی و همچنین انعکاس اخبار و فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی استان که روزنامه واقعه در دو سال گذشته داشته است و همچنین حضور در جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) و یک سری شاخص‌های دیگر با تصمیم هیئت اندیشه ورز کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان، محمد صادق طاهری، مدیرمسئول این روزنامه انقلابی که هم مسیر با سیاست‌های آستان قدس رضوی است به عنوان پیشکسوت رسانه‌های امام رضایی استان کرمان به دبیرخانه امور رسانه آستان قدس رضوی معرفی و از او تجلیل شد.

شجاعی می‌گوید: با حضور جانشین سپاه ثارالله، مدیر کانون روزنامه نگاران و اعضای هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان کرمان از ۸ خادمیار رسانه‌ای امام رضا (ع) در استان کرمان که بیشترین اثر را در زمینه خبر، گزارش، یادداشت، پادکست داشته اند، تجلیل شد.

او می‌گوید: از این ۸ خادمیار رسانه‌ای، ۴ نفر در شهرستان‌های جیرفت، بم، ریگان و زرند بودند که از آن‌ها هم زمان با دهه کرامت و در جشن‌های زیرسایه خورشید تجلیل شد.

فت فتو کرمان کرمان




پیشکسوت رسانه‌های امام رضایی کرمان معرفی شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? پیشکسوت رسانه‌های امام رضایی کرمان معرفی شد