پیشنهاد رئیس شورای عالی استان‌ها برای حل آشفتگی مدیریت شهری چه بود؟

فت فتو/کرمان رئیس شورای عالی استان ها گفت: وضعیت آشفته مدیریت استان ها و تهران با مدیریت یکپارچه شهری حل خواهد شد. پرویز سروری عصر امروز پنجم بهمن ماه در حاشیه جلسه شورای اسلامی استان کرمان با بیان اینکه اولین سفر استانیم با هدف تجدید میثاق با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از کرمان آغاز […]

فت فتو/کرمان رئیس شورای عالی استان ها گفت: وضعیت آشفته مدیریت استان ها و تهران با مدیریت یکپارچه شهری حل خواهد شد.

پرویز سروری عصر امروز پنجم بهمن ماه در حاشیه جلسه شورای اسلامی استان کرمان با بیان اینکه اولین سفر استانیم با هدف تجدید میثاق با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از کرمان آغاز کردم، گفت: با همکاری همه اعضای شوراهای اسلامی برای ارتقا جایگاه این نهاد تلاش می کنیم تا مردمی کردن تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها در کشور شدت گیرد.

وی تعداد اعضای شورهای کشور را ۱۲۸ هزار نفر اعلام کرد و در ادامه به اهداف سفرهای استانی خود اشاره و افزود: برای شنیدن نظرات، انتقادت و پیشنهادات اعضاهای شوراها و همچنین پرداختن به مسایل و مشکلات آنها از نزدیک جزو اهداف سفرهایمان هست و امیدوارم گام موثری در جهت تنظیم و تعامل مثبت شوراها در کشور برداریم.

رئیس شورای عالی استان ها ادامه داد: هدف گذاری اصلی ما در سطح کشوری، تعامل بین سه قوا و دستگاه های ملی و در استان ها، تعامل شوراها با استانداری ها و فرمانداری ها و مجموعه های موثر در استان ها است که در سفرهای استانی آن را دنبال می کنیم.

وی از مهمترین موضوعی که در سطح شورای عالی استان ها مطرح است سخن به میان آورد و عنوان کرد: قانون اساسی برای شوراها پیش بینی موثر کرده و اجرای ۷ اصل قانون اساسی به عهده شوراها گذاشته شده است اما فاصله زیادی بین آنچه قانون گذار در قانون اساسی برای شوراها تعیین کرده با آنچه وجود دارد، وجود دارد.

سروری مدیریت یکپارچه شهری را مهمتر دانست و بیان کرد: کار مدیریت شهری باید به مردم واگذار و توسط شوراها و شهرداری ها اداره شود و سایر دستگاه ها تمرکز خود را روی انجام وظایف اصلی خود بگذارند و بدانید که وضعیت آشفته مدیریت استان ها و تهران با مدیریت یکپارچه شهری حل خواهد شد و یکی از هدف گذاری های اصلی ما بررسی و تصویب آن در مجلس و همچنین همراه کردن دولت با خود است.

انتهای پیام




پیشنهاد رئیس شورای عالی استان‌ها برای حل آشفتگی مدیریت شهری چه بود؟

منبع: ایـسنا
? پیشنهاد رئیس شورای عالی استان‌ها برای حل آشفتگی مدیریت شهری چه بود؟