پیام نمایندگان در آستانه سالروز شهادت حاج قاسم

نمایندگان مجلس شورای اسلامی یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی را در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت وی گرامی داشتند. به گزارش فت فتو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) و در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت شهید سلیمانی در اظهاراتی یاد و خاطره حاج قاسم را گرامی داشتند. سید محمدرضا […]

نمایندگان مجلس شورای اسلامی یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی را در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت وی گرامی داشتند.

به گزارش فت فتو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) و در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت شهید سلیمانی در اظهاراتی یاد و خاطره حاج قاسم را گرامی داشتند.

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا الگوهای جاودانه و الهام‌بخشی برای همه ما هستند یاد این شهید بزرگوار را گرامی می‌داریم.

فاطمه محمدبیگی نیز بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس و سایر شهدای مدافع حرم جانشان را برای محور مقاومت گذاشتند و امیدوارم ما نیز ادامه دهنده راه این شهدا باشیم. یاد این شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم.

الیاس نادران گفت: فرا رسیدن سالروز شهادت سردار بزرگوار شهید قاسم سلیمانی را تسلیت گفته و شهید سلیمانی سیدالشهدای جریان مقاومت بود. یاد این شهید بزرگوار را گرامی‌ می‌داریم.

محمدمهدی زاهدی گفت: فرارسیدن سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را به ملت بزرگ و رشید ایران و جریان مقاومت تسلیت می‌گویم. امیدوارم که راه و منش سردار دلها در دل ما نفوذ کرده باشد و ما نیز بتوانیم از آرمان‌های انقلاب به خوبی دفاع کنیم.

سید غنی نظری نیز تاکید کرد که در آستانه شهادت سالروز شهید قاسم سلیمانی یاد و خاطره سرداردلها را گرامی می‌داریم.

ادامه دارد…




پیام نمایندگان در آستانه سالروز شهادت حاج قاسم

منبع: ایـسنا
? پیام نمایندگان در آستانه سالروز شهادت حاج قاسم