پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت هفته «قرآن، عترت و نماز»

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته «قرآن، عترت و نماز» را تبریک گفت. متن از پیام به شرح زیر است. « اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی، سنگین‌ترین مسئولیت نظام اسلامی است.مقام معظم […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته «قرآن، عترت و نماز» را تبریک گفت. متن از پیام به شرح زیر است.

« اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی، سنگین‌ترین مسئولیت نظام اسلامی است.
مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)

انسان با تمسک به کتاب وحی، تلاوت و تدبر در آیات نورانی و سرلوحه قرار دادن دستورات آن در زندگی، در وادی معرفت گام می‌نهد و رهسپار معراج سعادت می‌شود چرا که آیات الهی، چشمه سار زلال و پر برکت ایمان و یقین، صفا بخش ضمیر پاک دلان است و جام دل‌ها از کوثر کتاب وحی سیراب، در ترنم آسمانی آوای دلنشین و نسیم روحبخش این سروش غیبی جلا یافته و از خورشید عرفان روشنایی می‌گیرد.

ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته قرآن، عترت و نماز، از جدیت و همت در خور تحسین همکاران محترم حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی این اداره کل و تمامی معاونان و مربیان پرورشی و معلمان دینی و قرآن سخت‌کوش و پرتلاش در سراسر استان در اجرای مطلوب طرح‌ها و برنامه‌های حوزه پرورشی تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم با همراهی فرهنگیان گرانقدر، خانواده‌های محترم و دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت زمینه ارتقای معرفت و بصیرت دینی و اجرای بهینه فعالیت‌های پرورشی درون و برون آموزشگاهی با محوریت برنامه‌های قرآن، نماز، عترت، توسعه فرهنگ نماز، تقویت انس با قرآن مجید بیش از پیش فراهم شود.»

 

انتهای پیام




پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت هفته «قرآن، عترت و نماز»

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت هفته «قرآن، عترت و نماز»