پیام استاندار کرمان و نماینده ولی فقیه: مدیریت جهادی و حضور میدانی دولت راهگشا است

کرمان – فت فتو – در پیام قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان خطاب به رییس جمهور آمده است: حل قطعی مشکلات با مدیریت همدلانه و بهره‌گیری از توان و توشه مردمی استان و همچنین ارتقای ظرفیت‌ها و افزایش اختیارات مسئولان محلی و مدیران منطقه‌ای میسر است. به گزارش شنبه شب فت […]

کرمان – فت فتو – در پیام قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان خطاب به رییس جمهور آمده است: حل قطعی مشکلات با مدیریت همدلانه و بهره‌گیری از توان و توشه مردمی استان و همچنین ارتقای ظرفیت‌ها و افزایش اختیارات مسئولان محلی و مدیران منطقه‌ای میسر است.

به گزارش شنبه شب فت فتو به نقل از پایگاه خبری استانداری کرمان، محمد مهدی فداکار و حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی طی پیام مشترکی از حضور رییس جمهور و هیات دولت در استان کرمان قدردانی کردند.

در بخشی از این پیام آمده است:  حضور شما در دیار کریمان و به ویژه تمجید و تحسینی که از مردم سختکوش و تلاشگر  استان کرمان داشتید و همچنین سفر به جنوب استان و حضور در میان روستانشینان و کشاورزان که قاب‌های راستین و تصاویر صادقانه‌ای از خدمت در نظام جمهوری اسلامی آفرید را ارج می‌نهیم و اهتمام شما در حل مسائل کشاورزی و معدنی این منطقه که به تعبیر جنابعالی از جمله نیازهای فوری استان است، ستایش می‌کنیم.

«تردیدی نیست پیگیری و حل قطعی مسائل استان همچنان که در اشارات و اظهارات جنابعالی نیز بدان تصریح شد، جز با مدیریت همدلانه و بهره‌گیری از توان و توشه مردمی استان و همچنین ارتقای ظرفیت‌ها و افزایش اختیارات مسئولان محلی و مدیران منطقه‌ای میسر نیست.»

در بخش دیگری از این پیام آمده است: دولت سیزدهم نشان داده است به اتکای مدیریت جهادی و حضور میدانی، می‌توان بحران‌های فرساینده‌ای مانند از دست رفتن جان‌های پرشمار ایرانیان از بیماری کرونا، قطعی مستمر برق و بدهی دولت به بیمه‌ها را حل کرد و به همت پشتیبانی مردمی و کارشناسی مستند، به مقابله با مشکلات و مصائب اقتصادی و معیشتی رفت.

«توفیق جنابعالی و همه اعضای دولت مردمی شما را از خداوند کریم خواستاریم و آمادگی خود برای پیگیری مصوبات رهگشای سفر شما به استان را اعلام می‌داریم.»

کرمان آخرین ایستگاه دور نخست سفرهای استانی دولت سیزدهم بود. این سفر در پنجشنبه و جمعه بیستم و بیست و یکم مرداد ماه جاری صورت گرفت.




پیام استاندار کرمان و نماینده ولی فقیه: مدیریت جهادی و حضور میدانی دولت راهگشا است

منبع: ایرنـا
? پیام استاندار کرمان و نماینده ولی فقیه: مدیریت جهادی و حضور میدانی دولت راهگشا است