پویش «همکلاسی مهربان» در کرمان راه‌اندازی می‌شود

کرمان – معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پویش «همکلاسی مهربان» به منظور تهیه لوازم التحریر رایگان برای دانش آموزان نیازمند در استان راه‌اندازی می‌شود. به گزارش فت فتو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، صدیقه مرادی در نشست شورای پیگیری پویش همکلاسی […]

کرمان – معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پویش «همکلاسی مهربان» به منظور تهیه لوازم التحریر رایگان برای دانش آموزان نیازمند در استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فت فتو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، صدیقه مرادی در نشست شورای پیگیری پویش همکلاسی مهربان اظهار کرد: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دانش‌آموز باید خلاق، کارآفرین، مقتصد، بانشاط، ماهر، وطن‌دوست، مهرورز و جهادگر باشد. خصلت‌هایی مانند مسئولیت‌پذیری، مشارکت اجتماعی، مهارت افزایی و روحیه کارآفرینی در بیانیه گام دوم انقلاب هم مورد تاکید قرار گرفته است که بر اساس همین ویژگی‌ها برنامه‌ها و پویش‌های متعددی در معاونت پرورشی و سازمان بسیج دانش‌آموزی طراحی شده و به اجرا درمی‌آید.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها پویش «همکلاسی مهربان» است که در این پویش دانش‌آموزان در سطح مدرسه و با مشارکت معلمان و خیران اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنند و سپس با استفاده از این کمک‌ها لوازم‌التحریر خریداری می‌کنند و در خفا آن را به دانش‌آموزان نیازمند تحویل می‌دهند.

مرادی گفت: این پویش با مشارکت آموزش و پرورش، سپاه ثارالله، بهزیستی و همه تشکل‌های درون مدارس شامل انجمن اسلامی، سازمان دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی و هلال احمر اجرا می‌شود.

کد خبر ۵۲۹۳۴۳۹




پویش «همکلاسی مهربان» در کرمان راه‌اندازی می‌شود

منبع:مــهر
? پویش «همکلاسی مهربان» در کرمان راه‌اندازی می‌شود