پویش ملی کتابخوانی مثبت ۳ با موضوع فرزندآوری در کرمان

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی اسلامشهر از راه اندازی پویش ملی کتاب مثبت ۳ از ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفندماه، خبر داد. فت فتو کرمان – حجت الاسلام سید حسین موسوی مسئول سازمان تبلیغات اسلامی اسلامشهر همچنین نویسنده کتاب مثبت ۳، گفت: متاسفانه بنا به آنچه جمعیت شناسان گفته اند کشور ایران در سال ۱۴۲۰ کشور، دچار […]

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی اسلامشهر از راه اندازی پویش ملی کتاب مثبت ۳ از ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفندماه، خبر داد.

فت فتو کرمان – حجت الاسلام سید حسین موسوی مسئول سازمان تبلیغات اسلامی اسلامشهر همچنین نویسنده کتاب مثبت ۳، گفت: متاسفانه بنا به آنچه جمعیت شناسان گفته اند کشور ایران در سال ۱۴۲۰ کشور، دچار سونامی پیری خواهد شد، باتوجه به اینکه وقتی اسم فرزند آوری و جوانی جمعیت عنوان می‌شود، سوال وابهامات زیادی برای مردم پیش می‌آید که در کتاب مثبت ۳ که اخیرا تدوین شده وطی ۲ ماه اخیر به چاپ ۸۰ رسیده، پاسخگو به تمامی سوالات در این خصوص خواهد بود.

به گفته حجت الاسلام موسوی، این کتاب با ۱۶۰ صفحه در ۸ فصل با گرافیکی زیبا با مکتوب سخنرانی‌های بیان شده در حرم مطهر حضرت معصومه (س) تالیف شده و تاکنون مورد استقبال وتوجه مردم واقع شده است.

اوگفت: یک پویش تحت عنوان پویش ملی کتابخوانی مثبت ۳ را طراحی کرده ایم که به شرکت کنندگان به قید قرعه، ۱۰۰ کارت هدیه و یک واحد آپارتمان در استان تهران به عنوان جایزه در نظر گرفته شده است.

نویسنده کتاب مثبت ۳ گفت: مردم کرمان می‌توانند با مراجعه به گلزار شهدا این کتاب را با تخفیف ۳۰ درصد تهیه کنند و این پویش از ۱۰ آدر شروع و تا ۲۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت لذا برای شرکت در این پویش پس از مطالعه کتاب به ۱۰ سوال که بصورت پاسخنامه در کتاب تعبیه شده، پاسخ و به شماره یادداشت شده، ارسال شود.

انتهای پیام/س




پویش ملی کتابخوانی مثبت ۳ با موضوع فرزندآوری در کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? پویش ملی کتابخوانی مثبت ۳ با موضوع فرزندآوری در کرمان