پلمب ۴ واحد بنگاه معاملاتی خودرو در شهر کرمان

سید مهدی قویدل گفت: چهار واحد بنگاه معاملاتی خودرو در شهر کرمان به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و نداشتن مجوز کسب پلمپ شدند. به گزارش فت فتو؛ سیدمهدی قویدل اظهار کرد: در راستای پیشگیری از وقوع جرم و ارتقاء امنیت و بهداشت حقوقی معاملات شهروندان و  نظارت بر عملکرد صنف بنگاه های […]

سید مهدی قویدل گفت: چهار واحد بنگاه معاملاتی خودرو در شهر کرمان به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و نداشتن مجوز کسب پلمپ شدند.

به گزارش فت فتو؛ سیدمهدی قویدل اظهار کرد: در راستای پیشگیری از وقوع جرم و ارتقاء امنیت و بهداشت حقوقی معاملات شهروندان و  نظارت بر عملکرد صنف بنگاه های معاملاتی خودرو در سطح شهر کرمان با برنامه ریزی این معاونت با حضور نماینده دادستان، نمایندگان ادارات صنعت معدن و تجارت ، تعزیرات حکومتی، اتحادیه صنف بنگاه های معاملاتی خودرو، پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس اماکن از این بنگاه ها به صورت سرزده بازدید به عمل آمد و تعداد چهار واحد بنگاه معاملاتی خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و نداشتن مجوز کسب پلمپ شدند.

 وی تصریح کرد: این واحدها به دلیل استفاده از مبایعه نامه غیر مجاز و دریافت مبلغ کمیسیون بیش از نرخ مصوب اتحادیه اصناف پلمپ شدند.

قویدل اظهار کرد: فعالیت غیرقانونی بنگاه های معاملاتی خودرو باعث تضییع حقوق شهروندان می شود و با متخلفین و مجرمین در این حوزه برخورد قانونی لازم انجام می شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان در رابطه با نظارت بر عملکرد بنگاه های معاملاتی خودرو در سطح شهر کرمان افزود: نظارت و بازرسی از  بنگاه های معاملاتی خودرو و رسیدگی به تخلفات و گزارش وقوع جرائم به دادسرا از وظایف ادارات صنعت و معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی و اداره نظارت بر اماکن عمومی‌ و پلیس اطلاعات و امنیت  است که این ادارات باید در این راستا به صورت مستمر و دقیق بر عملکرد این واحد های صنفی  در سطح شهر نظارت و با متخلفین برخورد و در صورت ارتکاب جرم در این زمینه به دادسرا جهت برخورد قانونی معرفی شوند.

قویدل بیان کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان با حمایت های دادستانی استان کرمان در کنار دستگاه های اجرایی در راستای حفظ حقوق عامه و ارتقاء امنیت معاملات شهروندان و اطلاع رسانی و آگاه سازی حقوقی  در حوزه بنگاه های معاملاتی خودرو قرار دارد و حمایت های قانونی لازم را به عمل می آورد.

انتهای پیام/م




پلمب ۴ واحد بنگاه معاملاتی خودرو در شهر کرمان

منبع:آرمـان
? پلمب ۴ واحد بنگاه معاملاتی خودرو در شهر کرمان