پلمب ۳ بنگاه مشاور املاک کرمان به‌دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: سه بنگاه مشاور املاک به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات پلمپ شدند. به گزارش فت فتو از کرمان، سیدمهدی قویدل در حاشیه بازدید از بنگاه‌های مشاور املاک شهر کرمان ‌‌اظهاداشت: در این بازدیدها به تعدادی از این واحدها تذکرات لازم داده شد […]


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: سه بنگاه مشاور املاک به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات پلمپ شدند.

به گزارش فت فتو از کرمان، سیدمهدی قویدل در حاشیه بازدید از بنگاه‌های مشاور املاک شهر کرمان ‌‌اظهاداشت: در این بازدیدها به تعدادی از این واحدها تذکرات لازم داده شد و تعداد ۳ بنگاه به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات به دستور نماینده دادستان تا بر طرف نمودن موانع پلمب شدند. 

معاون اجتماعی دادگستری کرمان افزود: در راستای افزایش امنیت معاملات، ارتقای بهداشت حقوقی قراردادها و پیشگیری از تشکیل پرونده‌های مربوط به دعاوی حوزه املاک، تیم نظارت بر بنگاه‌های املاک با محوریت اداره حقوقی و قضایی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان و ادارات متولی تشکیل شده و امورات مربوطه را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به عدم رعایت قوانین و مقررات توسط مشاورین املاک و وقوع جرائم مرتبط با حوزه املاک و تشکیل پرونده‌های مربوط به دعاوی در این حوزه تصریح کرد: بر این اساس کار نظارت، ساماندهی و برخورد با بنگاه‌های بدون مجوز و متخلف در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام قضایی افزود: با توجه به بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان، تعداد زیادی از پرونده‌های تشکیل شده در محاکم قضایی استان مربوط به دعاوی مربوط به حوزه املاک است.

قویدل اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع نظارت بر بنگاه‌های املاک شهر کرمان، این بازرسی‌ها با همراهی دادستانی کرمان و دستگاه‌های متولی به صورت‌ مستمر ادامه خواهد داشت. 

وی در پایان یاد آور شد: با پیگیری‌های انجام شده در آینده نزدیک سامانه رصد اراضی دولتی و ملی در سطح استان با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و امنیتی راه‌اندازی خواهد شد که در پیشگیری از تصرفات و تخریب این اراضی موثر خواهد بود.

انتهای پیام/۳۳۸۸





پلمب ۳ بنگاه مشاور املاک کرمان به‌دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات

منبع: فــارس
? پلمب ۳ بنگاه مشاور املاک کرمان به‌دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات