پلاک‌گذاری بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین در جنوب کرمان

میثم محمودی گفت: بیش از ۵۸۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین به منظور شناسایی و ساماندهی مدیریت سوخت و هدفمند نمودن در جنوب کرمان پلاک‌گذاری شده است. به گزارش “فت فتو” از جیرفت؛ میثم محمودی رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: به منظور شناسایی و ساماندهی مدیریت سوخت و هدفمند نمودن بیش […]

میثم محمودی گفت: بیش از ۵۸۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین به منظور شناسایی و ساماندهی مدیریت سوخت و هدفمند نمودن در جنوب کرمان پلاک‌گذاری شده است.

به گزارش “فت فتو” از جیرفت؛ میثم محمودی رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: به منظور شناسایی و ساماندهی مدیریت سوخت و هدفمند نمودن بیش از ۵۸۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین در جنوب کرمان پلاک‌گذاری شده است.

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان افزود: در راستای اجرای تبصره یک ماده ۲۸ قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی ‌و منابع طبیعی سال ۱۳۸۹ مجلس شورای اسلامی، امر شماره گذرای ماشین‌های کشاورزی در جنوب کرمان رو به اتمام است.

وی عنوان کرد: تعداد ۵۸۴۰ دستگاه انواع ماشین‌های کشاورزی خودگردان در جنوب کرمان وجود دارد که با پیگیری‌های به عمل آمده و فراخوان‌های متعدد از سوی سازمان جهاد کشاورزی، طی سالیان اخیر خوشبختانه شماره گذرای ماشین‌های مذکور رو به اتمام می‌باشد.

انتهای پیام/




پلاک‌گذاری بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین در جنوب کرمان

منبع:آرمـان
? پلاک‌گذاری بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین در جنوب کرمان