پرسپولیس نگران «گل چهارم»مشکوک مهاجم خارجی مس رفسنجان

کادرفنی پرسپولیس نگران گرفتن چهارمین پنالتی برای مهاجم برزیلی شاغل در لیگ برتر ایران در تقابل با این تیم است. به گزارش فت فتو، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا پنجشنبه مقابل مس رفسنجان بازی می‌کند که پس از شکست مقابل تراکتور تبریز و تساوی مقابل سپاهان در اصفهان به سه امتیاز این دیدار احتیاج […]

کادرفنی پرسپولیس نگران گرفتن چهارمین پنالتی برای مهاجم برزیلی شاغل در لیگ برتر ایران در تقابل با این تیم است.

به گزارش فت فتو، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا پنجشنبه مقابل مس رفسنجان بازی می‌کند که پس از شکست مقابل تراکتور تبریز و تساوی مقابل سپاهان در اصفهان به سه امتیاز این دیدار احتیاج دارد.

نبرد مدافعان سرخپوشان با مهاجمان مس رفسنجان در حالی انجام خواهد شد که مسی‌ها در هشت بازی قبلی خود تنها پنج گل به ثمر رسانده اند.

آمار پایین گلزنی مس در حالی است که محمد ربیعی برای حل این مشکل سراغ لوسانو پریرا در نقل و انتقالات تابستانی رفت و را از فولاد به خدمت گرفت اما این بازیکن هنوز نتوانسته است آمار گلزنی این تیم را بهبود ببخشد.

با این حال شیمبا با توجه به سابقه طولانی در فوتبال باشگاهی کشور یکی از مهاجمان خطرناک در تقابل با پرسپولیس محسوب می‌شود. این بازیکن تا کنون سه گل از روی نقطه پنالتی به پرسپولیس زده است.

کادر فنی پرسپولیس با اطلاع از این موضوع و فشار عجیبی که در هفته گذشته از سوی باشگاه استقلال در خصوص مسائل داوری به راه افتاده است از مدافعان خود خواسته تا با احتیاط بیشتری بازی کنند و از هرگونه خطا در محوطه جریمه پرهیز کنند.

آنها نمی‌خواهند چهارمین گل شیمبا به پرسپولیس در بازی فردا به ثمر برسد تا برای پیروزی در این دیدار حساس برنامه‌های تهاجمی خود را با تمرکز و آرامش بیشتری انجام دهند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان ساعت ۱۷ فردا پنجشنبه در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

کد خبر ۵۶۰۷۸۳۰


مهدی مرتضویان




پرسپولیس نگران «گل چهارم»مشکوک مهاجم خارجی مس رفسنجان

منبع: مــهر
? پرسپولیس نگران «گل چهارم»مشکوک مهاجم خارجی مس رفسنجان