پرسپولیس با یک گل دو هدف زد/ سه امتیاز شیرین با شکستن یک رکورد

تیم فوتبال پرسپولیس که با از دست دادن امتیاز در دو بازی گذشته صدر جدول را با دو رقیب تقسیم کرده بود، در دیدار هفته نهم خود موفق شد مس رفسنجان بدون شکست را ببرد و صدرنشین شود. به گزارش فت فتو، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر […]

تیم فوتبال پرسپولیس که با از دست دادن امتیاز در دو بازی گذشته صدر جدول را با دو رقیب تقسیم کرده بود، در دیدار هفته نهم خود موفق شد مس رفسنجان بدون شکست را ببرد و صدرنشین شود.

به گزارش فت فتو، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز پنجشنبه در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی آغاز شد که این بازی با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. یورگن لوکادیا (۱۸ – پنالتی) برای پرسپولیس گل زد.

وحید امیری از پرسپولیس، حامد لک و فرشید باقری از مس رفسنجان در این دیدار از کوپال ناظمی کارت زرد دریافت کردند.

پرسپولیس در این دیدار با علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری (۸۵ علی نعمتی)، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی (۷۰ امید عالیشاه)، سعید صادقی (۹۰ فرشاد فرجی)، سروش رفیعی (۷۰ محمد عمری) و یورگن لوکادیا (۸۵ شیخ دیاباته) به میدان رفت.

پرسپولیس که نسبت به دیدارهای گذشته تغییراتی را در ترکیبش داشت از همان ابتدا برای رسیدن به گل تلاش کرد و نبض بازی را در اختیار داشت. وحید امیری بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان بعد از ماهها از ابتدا در ترکیب ابتدایی این تیم قرار گرفت و جزو مهره های کارراه انداز گل محمدی در این دیدار بود.

در دقیقه ۱۸ توپ ارسالی سرخپوشان درون محوطه جریمه با دست رامتین سلیمانزاده برخورد کرد تا کوپال ناظمی اعلام ضربه پنالتی کرد و لوکادیا این توپ را به گل نخست پرسپولیس تبدیل کرد.

بعد از این گل مسی ها کمی به سمت دروازه پرسپولیس متمایل شدند تا بتوانند گل خورده را جبران کنند اما اشتباهات فردی آنها در نزدیکی های محوطه جریمه فرصت جبران گل را از آنها گرفت تا نیمه اول با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان برسد.

نیمه دوم با میل هجومی بیشتر تیم رفسنجانی آغاز شد و شاگردان محمد ربیعی تلاش کردند با نزدیک شدن به دروازه میزبان گل خورده را جبران کنند اما حملات آنها تا دقایق پایانی زهر لازم برای به خطر انداختن دروازه بیرانوند را نداشت.

در دقیقه ۷۸ اما مسی ها تا رسیدن به گل تساوی فاصله بسیار اندکی داشتند که ضربه شیمبا با اختلاف کمی از کنار دروازه و تیر عمودی به بیرون رفت. تعویض هایی که دو تیم انجام دادن تاثیر خوبی در دقایق پایانی داشت و بازی جان بیشتری گرفت اما این سرخپوشان بودند که توانستند از گل زده مراقبت کنند و سه امتیاز این دیدار حساس را به نام خود کنند.

پرسپولیس با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و ضمن صعود به صدر جدول، نخستین شکست را به تیم مس رفسنجان تحمیل کرد. مسی ها هم با قبول این شکست ۱۲ امتیازی باقی ماند.

کد خبر ۵۶۰۸۴۵۷




پرسپولیس با یک گل دو هدف زد/ سه امتیاز شیرین با شکستن یک رکورد

منبع: مــهر
? پرسپولیس با یک گل دو هدف زد/ سه امتیاز شیرین با شکستن یک رکورد