پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در کرمان

بانک‌های استان در سال گذشته هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج پرداخت کرده‌اند. به گزارش خبرگزرای صداوسیمای کرمان، استاندار کرمان در کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کرمان گفت:پیگیر جبران منابع استان از طریق شرکت‌های بزرگ اقتصادی هستم و بانک‌ها به صنایع خُرد و اصناف کمک کنند و منابع استان از طریق شرکت‌های بزرگ اقتصادی جبران […]

بانک‌های استان در سال گذشته هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج پرداخت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزرای صداوسیمای کرمان، استاندار کرمان در کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کرمان گفت:پیگیر جبران منابع استان از طریق شرکت‌های بزرگ اقتصادی هستم و بانک‌ها به صنایع خُرد و اصناف کمک کنند و منابع استان از طریق شرکت‌های بزرگ اقتصادی جبران شود و این مهم‌ترین موضوعی است که پیگیری خواهم کرد.

آقای فداکار افزود: بانک‌های خصوصی، منابع مردم را جمع آوری و در جایی دیگر سرمایه گذاری می‌کنند، اما بانک‌های خصوصی باید در استان سرمایه گذاری کنند و بانک‌ها برای توسعه استان پای کار بیایند.

وی گفت: بانک‌های خصوصی مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند و این موضوع پذیرفتنی نیست که بانکی منابع استان را جمع آوری و از استان خارج کند.

فداکار از بدهکاران بانکی هم سخن به میان آورد و گفت: یک گروه از بدهکاران بانکی تولیدکننده و دنبال کار نیستند، شغل آن‌ها بازی با نوسانات اقتصادی است و به هیچ وجه از این گروه دفاع نخواهم کرد.

الله‌داد محمدی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان نیز در این جلسه گفت: استان کرمان به لحاظ ساختاری از نظر هم منابع و هم مصارف هشتمین استان کشور است.

به گفته دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان، استان تهران ۶۳ درصد مصارف و ۵۵ درصد از منابع را در اختیار دارد و طی پارسال نسبت مصارف و منابع در همه بانک‌های استان کرمان ۷۰.۳ درصد بود و در کل کشور این رقم ۸۲ درصد بوده و اگر نسبت تهران را جدا کنیم میانگین کشور حدود ۷۰ می‌شود که این نسبت را در بانک‌های بزرگ استان به ۸۰ رساندیم.




پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در کرمان