پخش بازی‌های جام جهانی قطر در فضاهای عمومی شهر کرمان؟

فت فتو/کرمان جلسه کارگروه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در کرمان برگزار شد. محسن روحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه بسیاری از رویدادها از جمله جام جهانی می‌تواند با برنامه‌ای فرهنگی همراه باشد تا نشاط بیشتری در جامعه ایجاد شود، گفت: اگر برنامه مشترکی در این زمینه تدوین […]

فت فتو/کرمان جلسه کارگروه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در کرمان برگزار شد.

محسن روحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه بسیاری از رویدادها از جمله جام جهانی می‌تواند با برنامه‌ای فرهنگی همراه باشد تا نشاط بیشتری در جامعه ایجاد شود، گفت: اگر برنامه مشترکی در این زمینه تدوین شود آماده همکاری هستیم.

وی با ارائه پیشنهاداتی از جمله استفاده از ظرفیت سینماها و فضاهای هنری برای پخش مسابقات جام‌جهانی فوتبال و… افزود: در فضای فرهنگی شهر رویدادهایی را با همکاری شهرداری و سازمان ورزش و جوانان می‌توان انجام داد .

سعید شعرباف، شهردار کرمان در این جلسه با استقبال از پیشنهادات ارائه شده در خصوص پخش بازی‌های جام جهانی در فضاهای عمومی شهر کرمان، بیان کرد: شهرداری کرمان آماده همکاری برای برگزاری چنین برنامه‌هایی با پیوست فرهنگی و گسترش فضاهای اجتماعی محور است.

وی با بیان اینکه ایجاد فضاهایی در سطح شهر برای حضور خانواده‌ها و ایجاد نشاط در جامعه ضروری است، گفت: فضاهایی برای برگزاری تئاتر، کتابخوانی و… که رویکرد فرهنگی دارند و درآمد پایدار نیز به همراه دارند باید ایجاد شود.

به گزارش فت فتو، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این جلسه پیشنهادات ارائه شده را ارزشمند دانست و گفت: به دلیل تفاوت ساعت بازی‌ها باید طرح‌های متفاوتی برای برگزاری برنامه‌ها ارائه داد ضمن آنکه باید از موازی‌کاری در این زمینه جلوگیری کرد.

پاریزی با بیان اینکه این طرح‌ها نباید منحصر به مرکز استان شود و در شهرستان‌هایی که ظرفیت‌های مناسبی دارند باید امکان پخش عمومی بازی‌ها را فراهم کرد، گفت: برنامه‌های فرهنگی را می‌توان با پیوست ورزشی انجام داد تا جذابیت برنامه‌ها افزایش یابد که در این راستا تعامل دستگاه‌ها اهمیت بسیاری خواهد داشت.

انتهای پیام




پخش بازی‌های جام جهانی قطر در فضاهای عمومی شهر کرمان؟

منبع: ایـسنا
? پخش بازی‌های جام جهانی قطر در فضاهای عمومی شهر کرمان؟