پایتخت مقاومت جهان اسلام به میزبانی از خانواده شهدای روحانی مفتخر است/ روحانیون در دفاع مقدس تنها مبلّغ نبودند بلکه امانت دارترین رزمنده ها بودند

حسین معروفی گفت: روحانیون در دفاع مقدس فقط مبلغ نبودند بلکه سخت ترین مسئولیت ها بر عهده آنها بود زیرا این قشر امانت دار ترین انسان ها بودند و در کنار مبلغی رزمنده ای بودند که آر پی جی به دوش از حریم ایران اسلامی و آل الله دفاع کردند آنها شهید شدند مفقود شدند، […]

حسین معروفی گفت: روحانیون در دفاع مقدس فقط مبلغ نبودند بلکه سخت ترین مسئولیت ها بر عهده آنها بود زیرا این قشر امانت دار ترین انسان ها بودند و در کنار مبلغی رزمنده ای بودند که آر پی جی به دوش از حریم ایران اسلامی و آل الله دفاع کردند آنها شهید شدند مفقود شدند، جانشان را تقدیم کردند این حقیقت روحانیت ما است.

به گزارش “فت فتو ” صبح امروز اجلاسیه شهدای روحانی مدافع حرم در مصلی امام علی علیه السلام کرمان با حضور مسئولین لشکری و استانی و جمعی از روحانیون معزز برگزار شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان  ضمن عرض خیر مقدم به حضور مهمانان در استان کرمان و زادگاه قهرمان جهان اسلام و پایتخت مقاومت جهان اسلام گفت: از طرف همه شما مومنین و انقلابیون و خانواده های معظم شهدا به همسنگر شهید سلیمانی برادر،حجت الاسلام شیرازی خیر مقدم عرض می کنم.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم توفیق یافتیم در پایتخت مقاومت جهان اسلام میزبان خانواده شهدای روحانی مدافع حرم از سراسر کشور و خانواده شهدای روحانی استان کرمان باشیم، تاکید کرد: بسیاری از مردم  در کشور نمی دانند که ۴۰۰۰ روحانی شهید در دوران دفاع مقدس و بعد از آن داریم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان اذعان کرد: سرکشی از ۱۴۵ خانواده شهید قبل ازبرگزاری اجلاسیه انجام شده است و ما به همراه هدیه معنوی مقام معظم رهبری که شامل چفیه  بود به دیداری خانواده شهدای روحانی رفتیم و سلام مخصوص رهبر انقلاب را به همراه این هدیه معنوی به  این بزرگواران تقدیم کردیم زیرا ایشان  تاکید داشتند که  سلامشان را به خانواده های شهدا ابلاغ کنیم.

حسین معروفی گفت: مفتخریم که میزبان ۲۸ خانواده شهید روحانی مدافع حرم در شهر کرمان هستیم همچنین خانواده شهید رضوی، شهید اصلانی هم در جمع ما حضور دارند.

وی با تاکید بر اینک در حق شهدای روحانی طی این سالها اجحاف شده است اظهار کرد: روحانیون در دفاع مقدس فقط مبلغ نبودند بلکه سخت ترین مسئولیت ها بر عهده آنها بودف زیرا این قشر امانت دار ترین انسان ها بودند و در کنار مبلغی رزمنده ای بودند که آر پی جی به دوش از حریم ایران اسلامی و آل الله دفاع کردند آنها شهید شدند مفقود شدند جانشان را تقدیم کردند این حقیقت روحانیت ما است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه باید مظلومیت روحانیت را در کنار این واقعیات گفت تا جلوی یاوه گویی های دشمنان گرفته شود، تاکید کرد: این اجلاسیه یکی از آن موضوعات مهمی است که می تواند تاثیرگذار باشد زیرا شهید سلیمانی قهرمان جهان اسلام دست علما را در ملا عام می بوسید و به ان افتخار می کرد و هیچ خط کشی هم در این زمینه قائل نبود.

انتهای پیام /طهماسبی
 




پایتخت مقاومت جهان اسلام به میزبانی از خانواده شهدای روحانی مفتخر است/ روحانیون در دفاع مقدس تنها مبلّغ نبودند بلکه امانت دارترین رزمنده ها بودند

منبع:آرمـان
? پایتخت مقاومت جهان اسلام به میزبانی از خانواده شهدای روحانی مفتخر است/ روحانیون در دفاع مقدس تنها مبلّغ نبودند بلکه امانت دارترین رزمنده ها بودند