پایان یک گروگانگیری با آزادی پسر ۲۱ ساله رودباری

فرمانده انتظامی رودبارجنوب از رهایی گروگان ۲۱ ساله رودباری پس از ۴۴ روز تلاش بی قفه از سوی پلیس خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ آدم ربا نیز دستگیر شدند. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب،سرهنگ ناصر کوهستانی فرمانده انتظامی رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در پی گزارش یک فقره […]

فرمانده انتظامی رودبارجنوب از رهایی گروگان ۲۱ ساله رودباری پس از ۴۴ روز تلاش بی قفه از سوی پلیس خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ آدم ربا نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب،سرهنگ ناصر کوهستانی فرمانده انتظامی رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی بیستم مهرماه سال جاری و ربوده شدن جوانی ۲۱ ساله در شهرستان رودبارجنوب موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 
سرهنگ کوهستانی اظهار کرد: با توجه به تماس گروگان گیرها با خط خارج از کشور و درخواست مبلغ ۱۱میلیارد تومان پول نقد به دلار و تحول آن در کشور امارات متحده عربی (دبی)در قبال آزادی فرد گروگان شده با توجه به حساسیت و رعب و وحشت در بین شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان دایره جناحی پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب تصریح کرد: طی یکسری کار اطلاعاتی فنی پیچیده و گسترده دو نفر از عاملین در استان هرمزگان و شهر رودبارجنوب شناسایی و طی عملیات غافلگیری دستگیر شدند.
 
وی بیان کرد: محل اختفاء فرد ربوده شده در استان سیستان و بلوچستان شناسایی و پس از۴۴ روز فرد ربوده شده صحیح و سالم،آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
 
انتهای پیام/پ




پایان یک گروگانگیری با آزادی پسر ۲۱ ساله رودباری

منبع:آرمـان
? پایان یک گروگانگیری با آزادی پسر ۲۱ ساله رودباری