پایان مرزبندی های سیاسی فرا رسیده است/ «انقلابی گری» شاخص اصلی نظام

نماینده مردم رفسنجان و انار و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مرزبندی و تقسیم بندی های سیاسی باید جای خود را به شاخص اصلی نظام که انقلابی گری، ولایتمداری و جهادگری است بدهد و افراد موضع خود را تنها در دو بخش انقلابی و غیرانقلابی مشخص کنند. به گزارش فت فتو؛ حسین جلالی در سخنانی […]

نماینده مردم رفسنجان و انار و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مرزبندی و تقسیم بندی های سیاسی باید جای خود را به شاخص اصلی نظام که انقلابی گری، ولایتمداری و جهادگری است بدهد و افراد موضع خود را تنها در دو بخش انقلابی و غیرانقلابی مشخص کنند.

به گزارش فت فتو؛ حسین جلالی در سخنانی اظهار کرد: نزدیک به چهل سال کشور و به تبع آن شهرستان رفسنجان گرفتار دودستگی یا چند دستگی و بحث چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا است و این تقسیم بندی مطلوب نظام و مقام معظم رهبری نیست.

 
وی ادامه داد: این مرزبندی و تقسیم بندی باید جای خود را به شاخص اصلی نظام که انقلابی گری، ولایتمداری و جهادگری است بدهد و افراد موضع خود را تنها در دو بخش انقلابی و غیرانقلابی مشخص کرده و در عمل ثابت کنند.
 
حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه انقلابی ها باید متحد و یکصدا باشند تا کشور و نظام رو به جلو حرکت کند، تصریح کرد: اصل در انتخاب ها و عزل و نصب ها هم بر شایسته سالاری و نیروهای کارآمد است.
 
وی خاطرنشان کرد: در رفسنجان یک پرچم بیشتر نباید بلند باشد و آن پرچم انقلابی گری و ولایتمداری است و هرچه متهم به باند و جناح و سیاسی بازی هست، محکوم بوده و باید طرد شود.
 
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس اضافه کرد: اگرچه اختلاف سلیقه وجود دارد که طبیعی است، اما در مبانی و اصول باید همه زیر یک پرچم و آن هم پرچم انقلاب و ولایت باشیم.
 
وی ابراز کرد: از همه هنرمندان، ورزشکاران، اصناف و… درخواست دارم مراقب باشند طعمه مرزبندی ها نشوند و برای نظام سربازی کنند.
 
انتهای پیام/
 
 




پایان مرزبندی های سیاسی فرا رسیده است/ «انقلابی گری» شاخص اصلی نظام

منبع:آرمـان
? پایان مرزبندی های سیاسی فرا رسیده است/ «انقلابی گری» شاخص اصلی نظام