پایان عملیات جست‌وجوی ۴۴ ساعته در جنوب استان کرمان/ پیدا شدن مادر و جسد دو کودک عنبرآبادی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پیدا شدن مادر و جسد دو کودک عنبرآبادی در سواحل دریای عمان در استان هرمزگان خبر داد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، رضا فلاح ظهر امروز در جمع خبرنگاران از پایان عملیات ۴۴ ساعته جست‌وجوی مادر و فرزندان مفقود شده در جنوب استان […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پیدا شدن مادر و جسد دو کودک عنبرآبادی در سواحل دریای عمان در استان هرمزگان خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، رضا فلاح ظهر امروز در جمع خبرنگاران از پایان عملیات ۴۴ ساعته جست‌وجوی مادر و فرزندان مفقود شده در جنوب استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: در پی مفقود شدن یک مادر و ۲ تن از فرزندانش در شهرستان عنبرآباد در روز یکشنبه پنجم تیرماه بلافاصله نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ تیم امداد و نجات از روز یکشنبه به صورت متوالی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: ظهر امروز سه‌شنبه پس از ۴۴ ساعت عملیات جست‌وجوی مداوم، این عملیات با پیدا شدن مفقودین به پایان رسید.

آخرین جزئیات جست‌وجوی مادر و فرزندان مفقود شده در جنوب استان کرمان؛ عملیات امداد و نجات با ۲۲ تیم ادامه دارد
هلال احمر استان کرمان رتبه نخست رهاسازی و امدادرسانی در جاده‌ها را کسب کرد

فلاح با بیان اینکه جسد کودک یک ساله توسط نیروهای هلال احمر و مردمی در منطقه بارگاه منوجان پیدا شده بود، گفت: ظهر امروز جسد کودک سه ساله نیز در سواحل دریای عمان در استان هرمزگان توسط خانواده‌اش پیدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: مادر این ۲ کودک نیز در سواحل دریای عمان در استان هرمزگان در کنار جسد کودک خود، بدون هیچ گونه آسیبی پیدا شد.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




پایان عملیات جست‌وجوی ۴۴ ساعته در جنوب استان کرمان/ پیدا شدن مادر و جسد دو کودک عنبرآبادی

منبع: تسنــیم
? پایان عملیات جست‌وجوی ۴۴ ساعته در جنوب استان کرمان/ پیدا شدن مادر و جسد دو کودک عنبرآبادی