پاشایی: ثبات مهم‌ترین دلیل کیفیت خوب مس رفسنجان است

مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان، ثبات را مهم‌ترین عامل موفقیت مس رفسنجان در لیگ بیست‌ویکم می‌داند. – اخبار فوتبال ایران – به گزارش خبرنگار فت فتو از رفسنجان، حسین پاشایی که به دلیل محرومیت مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان حاضر شده بود، اظهار داشت: مس و ذوب‌آهن امسال […]

مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان، ثبات را مهم‌ترین عامل موفقیت مس رفسنجان در لیگ بیست‌ویکم می‌داند.

– اخبار فوتبال ایران –

به گزارش خبرنگار فت فتو از رفسنجان، حسین پاشایی که به دلیل محرومیت مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان حاضر شده بود، اظهار داشت: مس و ذوب‌آهن امسال نشان داده‌اند از تیم‌های باکیفیت لیگ برتر هستند. در این مسابقه مقابل تیمی قرار می‌گیریم که از لحاظ فنی، یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ امسال بوده که ثبات در این سه سال و حفظ شاکله تیمی، مهم‌ترین دلیل این کیفیت خوب است.

وی با تمجید از گاندوها گفت: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است که انگیزه فوق‌العاده‌ای برای دیدار با مس و کسب نتیجه خوب دارد. در هفته‌های گذشته نشان دادیم از لحاظ کیفی، جزو تیم‌های تاپ لیگ برتر هستیم. امیدوارم زمین و عوامل جوی مانند باد، اجازه ارائه فوتبال بسیار خوبی را به دو تیم بدهد و هر تیمی که شایسته پیروزی است، به نتیجه دلخواه خود برسد.

مربی ذوب‌آهن در خصوص مصدومان و محرومان تیمش برای دیدار با مس رفسنجان تصریح کرد: ابراهیم‌زاده، صدقی و پورعلی را به همراه نخواهیم داشت. چند بازیکن دیگر نیز همراه ما هستند که مصدومیت‌هایی دارند و امیدوارم با تلاش پزشکان، به دیدار با مس رفسنجان برسند. اینقدر بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای در تیم ما هستند که خلأ مصدومان در این مسابقه احساس نشود.

مسعود ابراهیم‌زاده: ذوب‌آهن فوق‌العاده بازی می‌کند؛ از گلزنی خالقی‌فر خوشحالم

 

انتهای پیام/




پاشایی: ثبات مهم‌ترین دلیل کیفیت خوب مس رفسنجان است

منبع: تسنــیم
? پاشایی: ثبات مهم‌ترین دلیل کیفیت خوب مس رفسنجان است