ویزیت رایگان بیش از ۲۵۰ نفر و توزیع داروی رایگان در مناطق محروم نرماشیر

محمدرویان‌گفت:اکیپ پزشکان جهادگر بیش از ۲۵۰نفر را رایگان ویزیت و دارو دادند. محمدرویان‌فرمانده سپاه نرماشیر در حاشیه بازدید از اکیپ گروه جهادی شهدای سلامت در گفتگو با خبرنگار”فت فتو” از نرماشیر گفت: بیش از۲۵۰نفر در این طرح رایگان ویزیت شدند. وی افزود:به همت بسیج سازندگی ناحیه و اکیپ گروه جهادی شهدای سلامت شهرستان با همکاری […]

محمدرویان‌گفت:اکیپ پزشکان جهادگر بیش از ۲۵۰نفر را رایگان ویزیت و دارو دادند.

محمدرویان‌فرمانده سپاه نرماشیر در حاشیه بازدید از اکیپ گروه جهادی شهدای سلامت در گفتگو با خبرنگار”فت فتو” از نرماشیر گفت: بیش از۲۵۰نفر در این طرح رایگان ویزیت شدند.

وی افزود:به همت بسیج سازندگی ناحیه و اکیپ گروه جهادی شهدای سلامت شهرستان با همکاری گروه جهادی فرمانده شهید محمدیارخدادادی فولادشهر از صبح امروز این طرح در مناطق محروم این شهرستان اجرا شد.

 رویان‌اذعان‌کرد: در این طرح جهادگران توانستند با ویزیت رایگان بیش از ۲۵۰ نفر و توزیع داروی رایگان در مناطق محروم این شهرستان‌خدماتی در بین مردم این‌مناطق ارائه کنند.

فرمانده سپاه نرماشیر حضور سپاه و بسیج در مناطق کم برخوردار شهرستان را مهم دانست و‌ بیان کرد: جهادگران بسیجی باید بیشتر در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان و در عرصه های‌مختلف حاضر شوند تا بتوانیم خدمات بیشتری در این مناطق توزیع کنیم.

انتهای پیام/برجی




ویزیت رایگان بیش از ۲۵۰ نفر و توزیع داروی رایگان در مناطق محروم نرماشیر

منبع:آرمـان
? ویزیت رایگان بیش از ۲۵۰ نفر و توزیع داروی رایگان در مناطق محروم نرماشیر