وعده فرماندار: بحران آب نرماشیر در حال رفع شدن است

فت فتو/کرمان فرماندار نرماشیر گفت: بحران آب این شهرستان به همت سپاه در حال رفع شدن بوده و این خدمت سپاه بزرگترین نعمت برای اهالی ولایتمدار این خطه است. حمید طبسی نژاد ظهر امروز ۲۷شهریور در مراسم بازگشایی مدارس در جمع مسئولان و دانش آموزان این شهرستان گفت: توسعه را فرآیندی تحول بنیادین باورهای فرهنگی، […]

فت فتو/کرمان فرماندار نرماشیر گفت: بحران آب این شهرستان به همت سپاه در حال رفع شدن بوده و این خدمت سپاه بزرگترین نعمت برای اهالی ولایتمدار این خطه است.

حمید طبسی نژاد ظهر امروز ۲۷شهریور در مراسم بازگشایی مدارس در جمع مسئولان و دانش آموزان این شهرستان گفت: توسعه را فرآیندی تحول بنیادین باورهای فرهنگی، نهادهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به منظور خلق و متناسب شدن با ظرفیت های جدید و ارتقاء کمی‌و کیفی قابلیت‌ها و توانایی‌های انسانی، آموزشی، اقتصادی و … دانسته اند که نیل به چنین مرتبه‌ای، بیش و پیش از همه،‌ مستلزم تحول فرهنگی و ارزشی جوامع می‌باشد.

وی ادامه داد: مطالعات و تجربیات بین المللی، همگی مبین و مؤید این نکته‌ است که توسعه پایدار و همه جانبه، الزاماً باید از بستر نیروی انسانی بگذرد و پیش شرط توفیق، تثبیت و تداوم هرگونه توسعه و تحولی، سرمایه گذاری در توسعه انسانی به منزله رکن و هسته اصلی و محوری آن می‌باشد.

فرماندار نرماشیر افزود: امروز، دانش و دانایی ملی بعنوان رکن اصلی توسعه و نظام آموزشی بشمار می‌آید و جامعه زمانی به اهداف خود دست می‌یابد که از طریق توسعه انسانی مسیر خود را هموار کند، در واقع بنیاد حیات جمعی انسان را تعلیم و تربیت تشکیل می‌دهد و ما «آنگونه زندگی می‌کنیم که تربیت می‌شویم».

طبسی نژاد گفت: از آنجایی که در دنیای معاصر، نهاد آموزش و پرورش مسئولیت تربیت نیروی انسانی در جامعه را بر عهده دارد، بنابراین مهمترین بستر تولید و تربیت نیروی انسانی بشمار می‌آید، که با توجه به نقش و شکل فراگیر امروزی آن، یکی از بنیادهایی است که با جامه عمل پوشاندن به کارکردهای تعریف شده خود، اگر نگوئیم سهامدار اصلی، دست کم یکی از سهامداران عمده این فرآیند به حساب می‌آید.

وی توسعه و پیشرفت کشور را در گرو توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش دانست و افزود: امر مهم تعلیم و تربیت به‌ عنوان مهمترین ماموریت معلمان، کاری انبیایی بوده که وصف انبیاء، وصف معلمی و تربیتی است.

فرماندار نرماشیر با بیان اینکه آموزش و پرورش مکانی است برای تقویت آینده کشور و سرنوشت کشور، یادآور شد: پیشگیری باید به یک فرهنگ تبدیل شود و همه عوامل جامعه از آموزش و پرورش گرفته تا سایر نهادها و حتی خانواده ها؛ باید در کنار یکدیگر با شناخت کامل از و ویژگی های فرهنگی و اجتماعی هر منطقه با بکارگیری راهکارهای خلاقانه نسبت به این امر اقدام کنند.

طبسی نژاد در بخش پایانی صبحت های خود با بیان این وعده که بحران آب این شهرستان به همت سپاه در حال رفع شدن بوده و این خدمت سپاه بزرگترین نعمت برای اهالی ولایتمدار این خطه است خاطرنشان کرد: بزرگترین طرحی که در حال حاضر انجام می‌شود جهاد آبرسانی توسط سپاه است که در ۵ روستای این شهرستان در حال تکمیل و تجهیز می باشد.

انتهای پیام




وعده فرماندار: بحران آب نرماشیر در حال رفع شدن است

منبع: ایـسنا
? وعده فرماندار: بحران آب نرماشیر در حال رفع شدن است