وضعیت ورزشگاه شهید باهنر پیش از میزبانی دیدار سوپرجام

رییس هیات فوتبال کرمان می‌گوید چمن ورزشگاه شهید باهنر مورد تایید سازمان لیگ است و مشکلی برای میزبانی وجود ندارد. به گزارش فت فتو، باشگاه نساجی پس از میزبانی کرمان و بلاتکلیفی آن‌ها در پیدا کردن هتل مناسب در این شهر اعتراض خود را اعلام کرد. این باشگاه همچنین در رابطه با وضعیت نامساعد چمن […]

رییس هیات فوتبال کرمان می‌گوید چمن ورزشگاه شهید باهنر مورد تایید سازمان لیگ است و مشکلی برای میزبانی وجود ندارد.

به گزارش فت فتو، باشگاه نساجی پس از میزبانی کرمان و بلاتکلیفی آن‌ها در پیدا کردن هتل مناسب در این شهر اعتراض خود را اعلام کرد. این باشگاه همچنین در رابطه با وضعیت نامساعد چمن ورزشگاه شهید باهنر ابراز نگرانی کرد.

برهمین اساس مهدی جهانشاهی، رییس هیات فوتبال کرمان در گفت‌وگو با فت فتو، درباره وضعیت ورزشگاه شهید باهنر و انتقادات نسبت به چمن این ورزشگاه اظهار کرد: ورزشگاه شهید باهنر در لیگ برتر میزبان تیم‌هاست و بازی‌ها در آن برگزار می‌شود. همین زمین چمن مورد تایید سازمان لیگ است و بازی‌ها روی همین زمین چمن در حال برگزاری‌ست.

او در رابطه با مشکل نساجی در گرفتن هتل گفت: هتل را برای این باشگاه در ظرف مدت زمان ۵ دقیقه گرفتیم و هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم. سال گذشته هم استان کرمان سوپرجام را برگزار کرد و امسال میزبانی سه از لیگ برتر را به عهده داشتیم. بازی پرسپولیس و سپاهان هم به دلیل محرومیت در استان کرمان برگزار شد و شرایط برای میزبانی فراهم بود و خواهد بود.   

انتهای پیام




وضعیت ورزشگاه شهید باهنر پیش از میزبانی دیدار سوپرجام

منبع: ایـسنا
? وضعیت ورزشگاه شهید باهنر پیش از میزبانی دیدار سوپرجام