وضعیت واکسیناسیون کرونا در جنوب استان کرمان مطلوب نیست

گروه استان‌ها – در حال حاضر ۶۸۹ بیمار مشکوک کرونا تخت‌های بیمارستانی استان را اشغال کرده که تست کرونا ۲۷۱ نفر از آنها مثبت شده است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان ظهر امروز با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان، حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه […]

گروه استان‌ها – در حال حاضر ۶۸۹ بیمار مشکوک کرونا تخت‌های بیمارستانی استان را اشغال کرده که تست کرونا ۲۷۱ نفر از آنها مثبت شده است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان ظهر امروز با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان، حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و جمعی از مسئولان استان و ارتباط همزمان ویدئو کنفرانس با فرمانداران سراسر استان در سالن شهید مرتضوی‌زاده استانداری برگزار شد.

در این جلسه حمید شمس‌الدینی مدیرکل امنیتی و انتظامی استان کرمان با بیان اینکه امروز ستاد ملی کرونا برگزار شد و آخرین وضعیت کرونا در کشور مورد بررسی قرار گرفت اظهار داشت: در استان کرمان همچنان شهرستان‌های زرند و شهربابک در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی با عنوان اینکه چهار شهرستان در وضعیت نارنجی و ۱۶ شهرستان وضعیت زرد هستند افزود: در حال حاضر تنها شهرستان فاریاب دارای وضعیت آبی کرونایی است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استان کرمان با بیان اینکه شهرستان نرماشیر از وضعیت آبی به نارنجی تغییر وضعیت داده است گفت: طرح جدید مدیریت هوشمند در ستاد ملی کرونا مورد بحث قرار گرفت و وظایف دستگاه‌ها مشخص شده است که از اول آذرماه اجرایی می‌شود.

در این جلسه حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا بیش از ۱۰۴ هزار نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند اظهار داشت: از این تعداد حدود ۵۵ هزار نفر بیمار قطعی کرونا بودند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۴ هزار و ۹۶۷ فوتی ناشی از کرونا در استان کرمان داشته‌ایم گفت: در حال حاضر ۶۸۹ بیمار مشکوک به کرونا تخت‌های بیمارستانی استان را اشغال کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه تست کرونا ۲۷۱ نفر از آنها مثبت شده است افزود: واکسیناسیون در استان کرمان در حال انجام است اما در جنوب استان واکسیناسیون کرونا در وضعیت خوبی نیست.

استان کرمان با بحران کمبود خون مواجه است
۵۴ درصد مردم استان کرمان کامل در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند
حدود ۲ میلیون نفر کرمانی دوز اول واکسن کرونا دریافت کردند

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۹۹۴ هزار و ۸۰۰ نفر دوز اول واکسن را دریافت کردند ادامه داد: ۷۹ درصد جمعیت هدف استان تاکنون واکسیناسیون شدند اما نسبت به جمعیت کل استان حدود ۵۸ درصد است.

حسین صافی‌زاده معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این جلسه با بیان اینکه تعداد بستری‌های کرونا در استان کرمان افزایش پیدا کرده گفت: هفته گذشته تعداد موارد منجر به فوتی نیز زیاد شده بود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان کرمان وضعیت خوبی ندارد و متاسفانه استفاده از ماسک یا رعایت نمی‌شود و یا زیر چانه است.

انتهای پیام/۵۱۱/ ع




وضعیت واکسیناسیون کرونا در جنوب استان کرمان مطلوب نیست

منبع:تسنــیم
? وضعیت واکسیناسیون کرونا در جنوب استان کرمان مطلوب نیست