وزیر کشور: ۲۰ هزار کرمانی در ۳۰۰ روستا درگیر سیل شده‌اند/ سپاه و ارتش ‌حضور قوی در منطقه دارند

گروه استان‌ها – وزیر کشور گفت: برای ارزیابی خسارات و کمک به مردم سیل زده به منطقه آمدیم و همه دستگاه‌ها و نهادها برای کمک به مردم سیل زده جنوب استان کرمان پای کار هستند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، احمد وحیدی در بازدید از مناطق سیل‌زده استان کرمان با […]

گروه استان‌ها – وزیر کشور گفت: برای ارزیابی خسارات و کمک به مردم سیل زده به منطقه آمدیم و همه دستگاه‌ها و نهادها برای کمک به مردم سیل زده جنوب استان کرمان پای کار هستند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، احمد وحیدی در بازدید از مناطق سیل‌زده استان کرمان با اشاره به اینکه در منطقه سیل‌زده رودبار هستیم اظهار داشت: اینجا یکی از سه منطقه‌ای است که آن در ریزش باران‌های چند روز گذشته دچار آبگرفتگی و سیلاب شدند.

وی با عنوان اینکه در جنوب استان کرمان ۵ هزار خانوار و چیزی در حدود ۲۰ هزار نفر و بیش از ۳۰۰ روستا درگیر سیل هستند گفت: از لحظات اولیه وقوع سیل مسئولان در کنار مردم بودند و استاندار کرمان نیز تمام شب قبل را در منطقه حضور داشت.

وزیر کشور با اشاره به اینکه با توجه به حجم وسیع آبگرفتگی‌ها لازم بود که به منطقه بیاییم و از نزدیک شاهد اوضاع و شرایط باشیم تا هر کمکی که لازم است در منطقه انجام دهیم افزود: امروز در منطقه هستیم و نهادهای مختلف نیز در این منطقه مشغول کمک به مردم هستند.

وی با بیان اینکه سپاه در منطقه سیل‌زده جنوب استان کرمان حضور قوی داشته و ارتش یگان مهندسی خود را به این منطقه گسیل کرده است گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر نیز که در همه صحنه‌ها حضور داشته در این صحنه نیز فعالانه حضور دارند.

وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کرمان: خسارت ‌هم‌وطنان سیل‌زده جبران می‌شود/ هیئت دولت ۶۰۰میلیارد تومان تسهیلات تصویب کرد
فرمانده سپاه استان کرمان: دولت قبل در احداث سیل‌بند خرم کوتاهی کرد
سفر وزیر کشور به مناطق سیل‌زده استان کرمان/ وضعیت اضطراری در منطقه/ سیلاب ‌۳۰۰ روستا ‌را محاصره کرد

وحیدی با اشاره به حضور سازمان‌ها و نهادهای مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،  بنیاد مستضعفان و کمیته امداد گفت: آسیب‌هایی که وارد شده به ویژه در حوزه کشاورزی و در بعضی از روستاها آب تمام روستاها را گرفته بود که از امروز صبح شروع به فروکش کردن کرده است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان در کنار مردم هستند تا هم به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی شده و خسارات سیل برآورد شود تا بتوانیم این خسارات را جبران کنیم افزود: استاندار کرمان، رئیس جمعیت هلال احمر، رئیس سازمان مدیریت بحران و .. برای ارزیابی خسارات و انجام کمک‌های لازم در منطقه هستند.

انتهای پیام/۵۱۱/ش




وزیر کشور: ۲۰ هزار کرمانی در ۳۰۰ روستا درگیر سیل شده‌اند/ سپاه و ارتش ‌حضور قوی در منطقه دارند

منبع: تسنــیم
? وزیر کشور: ۲۰ هزار کرمانی در ۳۰۰ روستا درگیر سیل شده‌اند/ سپاه و ارتش ‌حضور قوی در منطقه دارند