وزیر کشور: مسئولان تا حل مشکلات سیل‌زدگان کنار آنها خواهند ماند

تهران-فت فتو– وزیر کشور با حضور در مناطق سیل‌زده کرمان، گفت: مسئولان از ابتدای شروع بحران کنار مردم سیل‌زده حضور یافتند و تا حل مشکلات سیل‌زدگان، برای ارزیابی خسارات و جبران آنها کنارشان خواهند ماند. احمد وحیدی روز چهارشنبه درباره اقدامات و کمک رسانی به سیل زدگان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: منطقه رودبار یکی […]

تهران-فت فتو– وزیر کشور با حضور در مناطق سیل‌زده کرمان، گفت: مسئولان از ابتدای شروع بحران کنار مردم سیل‌زده حضور یافتند و تا حل مشکلات سیل‌زدگان، برای ارزیابی خسارات و جبران آنها کنارشان خواهند ماند.

احمد وحیدی روز چهارشنبه درباره اقدامات و کمک رسانی به سیل زدگان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: منطقه رودبار یکی از سه منطقه‌ای است که در ریزش باران‌های چند روزگذشته و به ویژه دیروز دچار آبگرفتگی شد. مناطق رودبار، منوجان و زهکلوت سه منطقه ای هستند که مردم آن گرفتار آب گرفتگی شده‌اند.

وزیر کشور با بیان اینکه نزدیک پنج هزار خانوار، حدود ۲۰ هزار نفر  و بیش از ۳۰۰ روستا درگیر آبگرفتگی هستند، افزود: همه مسوولان از لحظات اولیه در منطقه حضور یافتند و استاندار شب گذشته را در منطقه حضور داشت. با توجه به آبگرفتگی وسیع، لازم بود که به منطقه بیاییم و از نزدیک وضعیت را ارزیابی کنیم که هر کمک اضافه تری نیاز بود، انجام شود.

وحیدی گفت: امروز در منطقه هستیم و عزیزان از نهادهای مختلف مشغول کمک هستند. سپاه در منطقه حضور قوی دارد. ارتش یگان مهندسی را به منطقه گسیل کرده و عزیزان هلال احمر هم که همیشه در همه صحنه‌ها حضور دارند در این صحنه هم برای کمک به مردم حضور یافته اند. عزیزان ما در سازمان‌های مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی(ره) برای کمک به مردم اعلام آمادگی کرده و به منطقه آمده‌اند.

وی با اشاره به آسیب‌های سیل به مردم کرمان، افزود: آسیب‌هایی به مردم به ویژه در حوزه کشاورزی وارد شده و شب گذشته در بعضی از روستاها، آب تقریبا تمام خانه‌ها را گرفته بود. از امروز صبح، آب فروکش کرده اما همه مسئولان از جمله رئیس هلال احمر، رئیس سازمان مدیریت بحران، استاندار و سایر مسئولان کنار مردم خواهند ماند تا هم به مسائل آنها رسیدگی کنند و هم بتوانند خسارات را برآورد کرده و ان شاء الله برای جبران اقدام کنند.




وزیر کشور: مسئولان تا حل مشکلات سیل‌زدگان کنار آنها خواهند ماند

منبع: ایرنـا
? وزیر کشور: مسئولان تا حل مشکلات سیل‌زدگان کنار آنها خواهند ماند