وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کرمان: خسارت ‌هم‌وطنان سیل‌زده جبران می‌شود/ هیئت دولت ۶۰۰میلیارد تومان تسهیلات تصویب کرد

گروه استان‌ها ـ وزیر کشور با بیان اینکه دولت عزم جدی برای حمایت از هم‌وطنان سیل‌زده دارد، گفت: با ارزیابی خسارت‌های رخ‌داده برای هم‌وطنان سیل‌زده حمایت‌های لازم صورت خواهد گرفت. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از مناطق سیل‌زده کرمان، ‌ احمد وحیدی که به‌منظور ارزیابی میدانی از آخرین وضعیت شهرهای سیل‌زده عازم […]

گروه استان‌ها ـ وزیر کشور با بیان اینکه دولت عزم جدی برای حمایت از هم‌وطنان سیل‌زده دارد، گفت: با ارزیابی خسارت‌های رخ‌داده برای هم‌وطنان سیل‌زده حمایت‌های لازم صورت خواهد گرفت.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از مناطق سیل‌زده کرمان، ‌ احمد وحیدی که به‌منظور ارزیابی میدانی از آخرین وضعیت شهرهای سیل‌زده عازم شهر جیرفت شده است در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: بارندگی‌های سیل‌آسا در استان‌های جنوب شرقی کشور باعث سیل و سیلاب در برخی از شهرها و روستاهای این بخش از کشور شده است که بر اثر این بلای طبیعی حدود ۴ الی ۵ هزار نفر از هم‌وطنان عزیز در محاصره آب قرار گرفتند.

وزیر کشور با بیان “از همان ابتدا با استانداران، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان مرتب در جریان روند امداد‌رسانی بودم”، تصریح کرد: با حضور در استان‌های سیل‌زده به‌دنبال تقویت روند امدادرسانی و بسیج امکانات استانی و بین‌استانی برای حمایت از هم‌وطنان سیل‌زده هستیم.

سفر وزیر کشور به مناطق سیل‌زده استان کرمان/ وضعیت اضطراری در منطقه/ سیلاب ‌۳۰۰ روستا ‌را محاصره کرد
گزارش تسنیم از مناطق سیل‌زده کرمان| راه ۲۹۰ روستای رودبار جنوب مسدود شد/ زمین‌های کشاورزی کاملاً زیر آب رفت‌/ سیلاب جیرفت را در بر گرفت + فیلم
جانشین سپاه استان کرمان: ماشین‌آلات سنگین دیگر استان‌ها به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شود

وی اضافه کرد: با همه دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله نیروی سپاه، ارتش، کمیته امداد و سایر دستگاهها هماهنگی‌های لازم برای حمایت از سیل‌زدگان انجام شده است.

وزیر کشور در ادامه گفت: در سیل اخیر در  هیئت دولت حمایت‌ها و تسهیلاتی برای کمک به مردم منطقه سیل‌زده در حدود ۶۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است و در این دور هم ارزیابی‌های دقیقی از میزان خسارات صورت خواهد گرفت و تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.

وحیدی با بیان اینکه حجم بارندگی دیروز و دیشب باعث سرازیر شدن حجم فراوانی آب به منطقه شده بود اظهار داشت: حجم بارش‌ها و جاری شدن سیلاب‌ها و روان آبها باعث شد مناطقی زیر آب برود.

وی با اشاره به اینکه حجم آب به اندازه‌ای زیاد بود که حدود ۵ هزار خانوار ما در منطقه درگیر آبگرفتگی شده و در محاصره سیلاب‌ها قرار داشتند گفت: به طور مرتب با استاندار کرمان در ارتباط بودم و در جریان اوضاع قرار می‌گرفتم و اما احساس کردم که به منطقه بیایم و از نزدیک در جریان شرایط قرار بگیرم تا هر کمکی که لازم است را با مشورت دوستان انجام داده و برای آن تصمیم‌گیری کنم.

وی با بیان اینکه قبل از سفر به کرمان در تهران با دستگاه های ذی‌ربط از جمله نیروی سپاه، ارتش، کمیته امداد و سایر دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم برای حمایت از سیل‌زدگان انجام شده و همه اعلام آمادگی کردند.

وزیر کشور اضافه کرد: با همه دستگاه‌های وزیر کشور در ادامه گفت: در سیل اخیر در هیئت دولت حمایت‌ها و تسهیلاتی برای کمک به مردم منطقه سیل‌زده در حدود ۶۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است و در این دور هم ارزیابی‌های دقیقی از میزان خسارات صورت خواهد گرفت و تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/ش+




وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کرمان: خسارت ‌هم‌وطنان سیل‌زده جبران می‌شود/ هیئت دولت ۶۰۰میلیارد تومان تسهیلات تصویب کرد

منبع: تسنــیم
? وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کرمان: خسارت ‌هم‌وطنان سیل‌زده جبران می‌شود/ هیئت دولت ۶۰۰میلیارد تومان تسهیلات تصویب کرد