وزارت میراث فرهنگی تسهیل گردشگری مقاومت را پیگیری کند

رئیس کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه تاکنون از بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برای زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی به کرمان آمدند، گفت: وزیر میراث فرهنگی تسهیل گردشگری مقاومت در استان کرمان را پیگیری کند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در دیدار عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث […]

رئیس کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه تاکنون از بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برای زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی به کرمان آمدند، گفت: وزیر میراث فرهنگی تسهیل گردشگری مقاومت در استان کرمان را پیگیری کند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در دیدار عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با حجت‌الاسلام والسملمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه کرمان یک استان پهناور است که در حوزه‌های مختلف گردشگری ظرفیت دارد، اظهار داشت: توسعه اقتصاد گردشگری در کرمان اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون از بیش از یکصد کشور دنیا برای زیارت مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی به کرمان آمدند، گفت: وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تسهیل گردشگری مقاومت در استان کرمان را پیگیری کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بخشی از ابنیه تاریخی در مرکز شهر کرمان برای ساخت و ساز مشکل ایجاد کرده و مردم گلایه‌مند هستند که باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند، افزود: تعیین تکلیف بناهای تاریخی مرکز شهر کرمان در اولویت اداره کل میراث فرهنگی قرار بگیرد.

وزیر میراث به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد + تصویر
‌استاندار کرمان: مردم از وضعیت گلزار شهدای کرمان ‌گلایه دارند
تجلی عشق و دلدادگی مردم به سردار دلها در گلزار شهدای کرمان به روایت تصویر

وی با اشاره به اینکه ورودی باغ شاهزاده کرمان مشکل دارد، بیان کرد: بین وزارت میراث فرهنگی و وزارت راه و شهرسازی اختلافاتی وجود دارد که مردم نباید در این میان آسیب ببینند.

پورابراهیمی با بیان اینکه جذب اعتبارات استانی در سال ۱۴۰۱ در استان کرمان تقریباً شش برابر اعتبارات  سال۱۴۰۰ است که اتفاق خوبی است، گفت: این مهم به توسعه اقتصادی استان کمک می‌کند.

انتهای پیام/۵۱۱/




وزارت میراث فرهنگی تسهیل گردشگری مقاومت را پیگیری کند

منبع: تسنــیم
? وزارت میراث فرهنگی تسهیل گردشگری مقاومت را پیگیری کند