ورود شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری بم به موضوع طلاق های صوری

فت فتو/کرمان رییس دادگستری شهرستان بم از ورود شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان به موضوع طلاق های صوری خبر داد. “حسین رمضانی زاده” امروز ۱۴ شهریورماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بم افزود: اشخاصی که برای استفاده از مزایای احتمالی برای خود یا فرزندان اقدام به طلاق  صوری می کنند، […]

فت فتو/کرمان رییس دادگستری شهرستان بم از ورود شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان به موضوع طلاق های صوری خبر داد.

“حسین رمضانی زاده” امروز ۱۴ شهریورماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بم افزود: اشخاصی که برای استفاده از مزایای احتمالی برای خود یا فرزندان اقدام به طلاق  صوری می کنند، شناسایی و مزایای آنها لغو خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال جاری با افزایش ورودی پرونده های طلاق به دادگستری شهرستان مواجه شدیم و حسب بررسی انجام شده تعدادی از طلاق ها صوری و با هدف استفاده از برخی مزایا نظیر معافیت فرزند پسر از خدمت نظام وظیفه، استفاده از مستمری یا حقوق و مزایای برخی از نهادها انجام می شود.

رمضانی زاده اعلام کرد: با تصویب شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بم، ادارات و نهادهای متولی مکلف شدند ضمن انجام تحقیقات جامع اشخاص متخلف و سودجو را شناسایی و جهت برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی کنند.

رییس دادگستری بم افزود: دستگاه قضایی این موضوع را با جدیت رصد و پیگیری خواهد کرد و از تحت پوشش قرار گرفتن اشخاصی که فاقد شرایط قانونی هستند، ممانعت می شود.

انتهای پیام




ورود شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری بم به موضوع طلاق های صوری

منبع:ایـسنا
? ورود شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری بم به موضوع طلاق های صوری