واکنش مدیر پرسپولیس به اتهام سرمربی نفت/ دو نکته برای بازی جنجالی

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به اتهام سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان پس از شکست این تیم برابر سرخپوشان تهرانی واکنش نشان داد. به گزارش فت فتو، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر شامگاه شنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان تیم نفت این شهر را دو بر یک شکست داد. افشین پیروانی مدیر تیم […]

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به اتهام سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان پس از شکست این تیم برابر سرخپوشان تهرانی واکنش نشان داد.

به گزارش فت فتو، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر شامگاه شنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان تیم نفت این شهر را دو بر یک شکست داد.

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: نه در این بازی که در هیچ زمان دیگری به رختکن داوران نرفته‌ام. به مهاجری اطلاعات غلط دادند و او بررسی نکرده، اتهام ناروا وارد کرد.

وی در مورد بازی هم گفت: هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند ولی ما پرسپولیس بودیم و بازی بهتری انجام دادیم. سه امتیاز گرفتیم و صدر جدول را هم حفظ کردیم که این را هم به همه اعضای تیم و همه مسوولین و عوامل باشگاه تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: دو نکته است که ناچار هستم درباره آن صحبت کنم چون از من اسم هم برده شده است. نکته اول، موضوع زمین است. ما دنبال فوتبال پاک هستیم. ما در ورزشگاه آزادی هیچ گاه برای حریفان خود مشکل زمین ایجاد نکردیم. همواره دنبال بهترین شرایط برای فوتبال سالم بودیم. همکاران من، یعنی مدیران تیم‌های دیگر شاهد هستند که همیشه روز قبل از بازی به تاکید می‌گوییم چمن‌ را کوتاه کنند. هیچ گاه این‌طور نبوده که زمین بخواهد مشکل داشته باشد و همه شاهد هستند که از روز قبل مسابقه چه قدر روی این مساله حساسیت داریم تا حریفان هم گلایه‌ای نداشته باشند.

پیروانی ادامه داد: این مساله هم تهران و شهرستان ندارد. قانون فوتبال یکی است و می‌گوید ناظر بازی هم باید بیاید چمن را ارزیابی کند. آمد، دید و ایراد داشت که دستگاه چمن‌زن را آوردند. بعد هم ارتفاع چمن یک استاندارد تعریف شده‌ای دارد. به حرف من نیست که بزنند یا نزنند. هوا گرم بوده و فقط این مساله به ذهن می‌رسد که با توجه به شرایط آب و هوایی خواستند از بلندی چمن به عنوان امتیاز استفاده کنند.

وی ادامه داد: موضوع دیگر این که نه برای این بازی بلکه به عمرم به یاد ندارم که به رختکن داوران رفته باشم. اول و وسط و آخر بازی هم نداشته است. این که بیاییم فرافکنی کنیم، حاشیه درست کنیم یا اطلاعات غلط به مردم بدهیم که افشین پیروانی به رختکن داوران رفت، کار درستی نیست.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: داور اشتباه کرد ولی دلیل ندارد که من به رختکن آن‌ها بروم. این یک تهمت ناروا است. آقای مهاجری دوست من و مربی بزرگی هست. تیم خوبی درست کرده است، ولی وقتی کسانی برای‌ ایشان خبر و اطلاعات اشتباه بردند بهتر بود به جای اعتماد چشم بسته، حساس می‌شدند و صحت یا عدم صحت را پیگیری و بررسی می‌کردند. باز هم تاکید می‌کنم تا به امروز هیچ گاه، تحت هیچ عنوانی به رختکن داوران نرفته‌ام.

پیروانی در پایان افزود: حریف ما خوب بود ولی ما سرتر بودیم. بهتر بازی کردیم و پیروزی حق ما بود. ظلمی هم اگر بود به ما شد که هم از روی سکوها و هم داخل زمین به ما شد. پیروزی ما را لوث نکنید در حالی که در نیمه اول مسابقه یک گل سالم و یک پنالتی ما نادیده گرفته شد.

کد خبر ۵۵۸۶۶۸۷




واکنش مدیر پرسپولیس به اتهام سرمربی نفت/ دو نکته برای بازی جنجالی

منبع: مــهر
? واکنش مدیر پرسپولیس به اتهام سرمربی نفت/ دو نکته برای بازی جنجالی