واکنش بهروز عطایی به حذف تیمش از پلی‌آف والیبال

بهروز عطایی پس از حذف تیمش از پلی‌آف لیگ برتر والیبال گفت: اشتباهاتی داشتیم که روی نتیجه تاثیر گذاشت. به گزارش فت فتو، تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان با پیروزی در دو دیدار رفت و برگشت یک چهارم نهایی مقابل لبنیات هراز آمل به نیمه نهایی لیگ برتر صعود کرد. بهروز عطایی، سرمربی آمل درباره عملکرد […]

بهروز عطایی پس از حذف تیمش از پلی‌آف لیگ برتر والیبال گفت: اشتباهاتی داشتیم که روی نتیجه تاثیر گذاشت.

به گزارش فت فتو، تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان با پیروزی در دو دیدار رفت و برگشت یک چهارم نهایی مقابل لبنیات هراز آمل به نیمه نهایی لیگ برتر صعود کرد.

بهروز عطایی، سرمربی آمل درباره عملکرد تیمش مقابل فولاد سیرجان ایرانیان گفت: بازی بسیار زیبا و با کیفیتی بود. هر دو تیم تلاش کردند و با هم جنگیدند. در جریان مسابقه مدام تاکتیک‌ها تغییر می‌کرد. فکر می‌کنم کسانی که در سالن بودند از این بازی لذت بودند. سیرجان کم خطاتر بازی کرد و در طرف مقابل هراز اشتباهات کوچکی داشت که باعث شد بازی به نفع ما به پایان نرسد. این پیروزی مبارک تیم سیرجان باشد.

سرمربی لبنیات هراز آمل درخصوص اختلاف نظری که در اواخر بازی بر سر داوری ویدئوچک ایجاد شد، افزود: من فکر می‌کنم در صحنه‌ای که درخواست ویدئوچک دادیم، همه چیز به وضوع مشخص بود اما به هر حال تصمیم ناظر ویدئوچک چیز دیگری بود. با این حال استنباط من و همه اطرافیان این بود که توپ به دست دفاع برخورد کرده است. این اشتباهی بود که از ناحیه داور ویدئوچک رخ داد و رای به نفع سیرجان صادر شد.

او در مورد برنامه‌هایش برای فصل آتی گفت: تا فصل آینده وقت زیادی باقی‌مانده است. سعی می‌کنیم استراحت کنیم و برای فصل بعد برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم.

سعید رضایی: بازی فوق‌العاده سنگینی بود

سعید رضایی سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان دیدار دو تیم خود مقابل لبنیات هراز آمل را سخت توصیف کرد و گفت: بازی فوق‌العاده سنگینی بود. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. همه بازیکنان دو تیم نهایت تلاش خود را کردند. اگر برخی اشتباهات داوری نبود، بازی باید زودتر از این‌ها به نفع ما تمام می‌شد اما تحمل کردیم. جنجال‌هایی هم در جریان بازی وجود داشت که طبیعی بود چون بازی حساسی برای راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی بود. خدا را شکر که تیم سیرجان از نظر فنی در این بازی برنده شد. به همه بازیکنان، مردم خوب سیرجان و کرمان تبریک می‌گویم و از مجموعه خوب فولاد که حامی تیم ما است، تشکر می‌کنم.

سرمربی فولاد سیرجان ایرانیان با اشاره به برنامه‌هایش برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی افزود: با توجه به زمانی که برای حضور در بازی بعدی داریم، به بازیکنان استراحت می‌دهیم و سپس به آنالیز حریف می‌پردازیم. تا اینجای راه را آمده‌ایم و به اهداف جلوتر نگاه می‌کنیم. باید مثل امروز بجنگیم و والیبال بازی کنیم تا برنده باشیم.

انتهای پیام 




واکنش بهروز عطایی به حذف تیمش از پلی‌آف والیبال

منبع: ایـسنا
? واکنش بهروز عطایی به حذف تیمش از پلی‌آف والیبال