واکسیناسیون کرونا در استان کرمان

تا کنون حدود ۲ میلیون نفر در استان کرمان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کرمان ، سعید صحبتی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت : بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر نیز دوز دوم واکسن کرونا را در استان کرمان دریافت کردند ، اما […]

تا کنون حدود ۲ میلیون نفر در استان کرمان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کرمان ، سعید صحبتی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت : بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر نیز دوز دوم واکسن کرونا را در استان کرمان دریافت کردند ، اما با این وجود هنوز تعداد زیادی از جمعیت استان برای دریافت واکسن مراجعه نکردند و تا واکسینه شدن ۸۵ درصدی جمعیت استان کرمان فاصله داریم.

وی افزود : اگر چه به نظر می‌رسد موج پنجم کرونا را پشت سر گذاشتیم، اما شرایط ما، شرایط عادی نیست ودر حال حاضر در استان کرمان دو شهرستان ما در وضعیت قرمز کرونا هستند و سه شهرستان ما که شهرستان‌های بزرگ و پر جمعیتی هم هستند در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی گفت : در طول هفته گذشته سه شهرستان ما که وضعیت آبی داشتند به وضعیت زرد تغییر رنگ دادند و افزایش مختصری هم در بیماران بستری داشتیم.

صحبتی می‌گوید : تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان از ابتدای شیوع کووید ۱۹، تاکنون به ۴۲ هزار و ۳۷۷ مورد رسیده است.




واکسیناسیون کرونا در استان کرمان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? واکسیناسیون کرونا در استان کرمان