واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان زرند از امروز ۱۳ مرداد ماه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در جلسه هماهنگی اجرای طرح واکسیناسیون کرونا که در مرکز بهداشت این شهرستان برگزار شده بود، افزود: واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان زرند از امروز ۱۳ مرداد ماه در مرکز شهید درگاهی واقع در بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز می شود. به گزارش فت فتو، حسین کاظمی ضمن قدردانی از […]

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در جلسه هماهنگی اجرای طرح واکسیناسیون کرونا که در مرکز بهداشت این شهرستان برگزار شده بود، افزود: واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان زرند از امروز ۱۳ مرداد ماه در مرکز شهید درگاهی واقع در بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز می شود.

به گزارش فت فتو، حسین کاظمی ضمن قدردانی از همکاری مرکز بهداشت و خدمات درمانی و تیم تلاشگر حوزه سلامت، افزود: واکسیناسیون فرهنگیان از امروز چهارشنبه ۱۳ مرداد ماه در مرکز بهداشتی شهید درگاهی آغاز  و تا پایان روز۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۰ درهمین مکان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در راستای ارتقای سلامت فرهنگیان شهرستان و بسترسازی برای آغاز سال تحصیلی جدید صورت می گیرد.

کاظمی تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده و برحسب مقاطع تحصیلی و به ترتیب حروف الفبا دو نوبت واکسن فرهنگیان تزریق شود بطوری که نوبت دوم واکسن حداقل ۱۰ روز قبل از بازگشایی مدارس باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند افزود: فرهنگیان محترم بایستی طی فراخوان اعلام شده در شیفت اختصاصی عصربه مرکز بهداشتی شهید درگاهی مراجعه و واکسن دریافت نمایند.

انتهای پیام/زرند



منبع:آرمان
? واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان زرند از امروز ۱۳ مرداد ماه