واکسیناسیون خودرویی از فردا در کرمان آغاز می شود

فت فتو/کرمان معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان از راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در پارک مادر شهر کرمان و آغاز روند واکسیناسیون در این مرکز از ۳۱ شهریورماه جاری خبر داد. سرهنگ”اسماعیل کشتکار” امروز ۳۰ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: بنا به هماهنگی و برنامه ریزی های انجام گرفته توسط دانشگاه […]

فت فتو/کرمان معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان از راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در پارک مادر شهر کرمان و آغاز روند واکسیناسیون در این مرکز از ۳۱ شهریورماه جاری خبر داد.

سرهنگ”اسماعیل کشتکار” امروز ۳۰ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: بنا به هماهنگی و برنامه ریزی های انجام گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی و پلیس استان، واحد انجام واکسیناسیون خودرویی در پارک مادر شهر کرمان از ۳۱ شهریورماه راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: این واحد در ضلع جنوبی پارک مادر مستقر و ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه با حضور مسئولان آغاز به کار خواهد کرد و بلافاصله پس از راه اندازی آماده انجام واکسیناسیون شهروندان به شکل خودرویی به این صورت است که راننده و سرنشینان آقا یا خانم درون خودروهای خود بدون نیاز به پیاده شدن طی فرآیندهایی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته شده واکسینه می شوند.

کشتکار یادآور شد: مسیر تعین شده برای ورود خودروها از سمت کوچه شماره ۶ خیابان شفا و  بزرگراه امام رضا(علیه السلام) خواهد بود که در این رابطه از شهروندان درخواست داریم با رعایت انضباط ترافیکی از این ظرفیت مطلوب برای انجام واکسیناسیون کرونا استفاده کنند.

انتهای پیام




واکسیناسیون خودرویی از فردا در کرمان آغاز می شود

منبع:ایـسنا
? واکسیناسیون خودرویی از فردا در کرمان آغاز می شود